G. ŞENER And G. M. Atar, "Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.189-209, 2017
ŞENER, G. And Atar, G. M. 2017. Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.53 , 189-209.
ŞENER, G., & Atar, G. M., (2017). Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.53, 189-209.
ŞENER, GÜLCAN, And G. Motif Atar. "Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.53, 189-209, 2017
ŞENER, GÜLCAN And Atar, G. M. . "Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.189-209, 2017
ŞENER, G. And Atar, G. M. (2017) . "Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.53, pp.189-209.
@article{article, author={GÜLCAN ŞENER And author={G. Motif Atar}, title={Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={189-209} }