İ. AKYÜZ, "Farklı Demografik Özellikteki Tüketici Gruplarına Göre Mobilya Satış Mağazası Atmosferi Oluşturma Üzerine Bir Araştırma," Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, pp.896-907, 2015
AKYÜZ, İ. 2015. Farklı Demografik Özellikteki Tüketici Gruplarına Göre Mobilya Satış Mağazası Atmosferi Oluşturma Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1 , 896-907.
AKYÜZ, İ., (2015). Farklı Demografik Özellikteki Tüketici Gruplarına Göre Mobilya Satış Mağazası Atmosferi Oluşturma Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, 896-907.
AKYÜZ, İLKER. "Farklı Demografik Özellikteki Tüketici Gruplarına Göre Mobilya Satış Mağazası Atmosferi Oluşturma Üzerine Bir Araştırma," Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, 896-907, 2015
AKYÜZ, İLKER. "Farklı Demografik Özellikteki Tüketici Gruplarına Göre Mobilya Satış Mağazası Atmosferi Oluşturma Üzerine Bir Araştırma." Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, pp.896-907, 2015
AKYÜZ, İ. (2015) . "Farklı Demografik Özellikteki Tüketici Gruplarına Göre Mobilya Satış Mağazası Atmosferi Oluşturma Üzerine Bir Araştırma." Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi , vol.1, no.1, pp.896-907.
@article{article, author={İLKER AKYÜZ}, title={Farklı Demografik Özellikteki Tüketici Gruplarına Göre Mobilya Satış Mağazası Atmosferi Oluşturma Üzerine Bir Araştırma}, journal={Selçuk Üniversitesi Teknik Online Dergisi}, year=2015, pages={896-907} }