B. YALIN, "Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.25, pp.169-180, 2007
YALIN, B. 2007. Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.25 , 169-180.
YALIN, B., (2007). Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.25, 169-180.
YALIN, BAHAR. "Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme," İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.25, 169-180, 2007
YALIN, BAHAR. "Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.25, pp.169-180, 2007
YALIN, B. (2007) . "Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme." İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , no.25, pp.169-180.
@article{article, author={BAHAR YALIN}, title={Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme}, journal={İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={169-180} }