A. BAKİ Et Al. , "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.237-259, 2009
BAKİ, A. Et Al. 2009. Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.2 , 237-259.
BAKİ, A., Gürbüz, R., ÜNAL, S., & Atasoy, E., (2009). Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği. TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.2, 237-259.
BAKİ, ADNAN Et Al. "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği," TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.2, 237-259, 2009
BAKİ, ADNAN Et Al. "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.237-259, 2009
BAKİ, A. Et Al. (2009) . "Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği." TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ , vol.7, no.2, pp.237-259.
@article{article, author={ADNAN BAKİ Et Al. }, title={Çoklu Zekâ Kuramına Dayalı Etkinliklerin Kavramsal Öğrenmeye Etkisi: Tam Sayılarda Dört İşlem Örneği}, journal={TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ}, year=2009, pages={237-259} }