D. S. Berigel And H. KARAL, "Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi," 3. International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Turkey, pp.1351, 2016
Berigel, D. S. And KARAL, H. 2016. Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi. 3. International Eurasian Educational Research Congress , (Muğla, Turkey), 1351.
Berigel, D. S., & KARAL, H., (2016). Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi . 3. International Eurasian Educational Research Congress (pp.1351). Muğla, Turkey
Berigel, Duygu, And HASAN KARAL. "Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi," 3. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Turkey, 2016
Berigel, Duygu S. And KARAL, HASAN. "Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi." 3. International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Turkey, pp.1351, 2016
Berigel, D. S. And KARAL, H. (2016) . "Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi." 3. International Eurasian Educational Research Congress , Muğla, Turkey, p.1351.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Duygu Solak Berigel And author={HASAN KARAL}, title={Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi}, congress name={3. International Eurasian Educational Research Congress}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2016}, pages={1351} }