H. AYYILDIZ, "Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları," In Pazarlamanın Temelleri , Ankara: Nobel, 2013, pp.75-105.
AYYILDIZ, H. Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları. 2013. In Pazarlamanın Temelleri , Nobel, Ankara, 75-105.
AYYILDIZ, H., (2013). Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları. Pazarlamanın Temelleri (pp.75-105), Ankara: Nobel.
AYYILDIZ, HASAN. "Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları." In Pazarlamanın Temelleri , 75-105. Ankara: Nobel, 2013
AYYILDIZ, HASAN. "Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları." Pazarlamanın Temelleri , Nobel, 2013, pp.75-105.
AYYILDIZ, H. (2013) "Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları", Pazarlamanın Temelleri . Ankara: Nobel.
@bookchapter{bookchapter, author ={HASAN AYYILDIZ}, chaptertitle={Nihai Tüketicilerin Satınalma Davranışları ve Ticari ve Kurumsal Müşterilerin Satınalma Davranışları}, booktitle={ Pazarlamanın Temelleri}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2013} }