Atıf Formatları
Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. ALTUN, "Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri," I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi , Bursa, Turkey, pp.1-5, 1999

ALTUN, T. 1999. Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri. I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi , (Bursa, Turkey), 1-5.

ALTUN, T., (1999). Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri . I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi (pp.1-5). Bursa, Turkey

ALTUN, TANER. "Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri," I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi, Bursa, Turkey, 1999

ALTUN, TANER. "Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri." I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi , Bursa, Turkey, pp.1-5, 1999

ALTUN, T. (1999) . "Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri." I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi , Bursa, Turkey, pp.1-5.

@conferencepaper{conferencepaper, author={TANER ALTUN}, title={Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri}, congress name={I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi}, city={Bursa}, country={Turkey}, year={1999}, pages={1-5} }