B. YALIN And S. Ak, "Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi," TRT Akademi , vol.4, no.7, pp.62-85, 2019
YALIN, B. And Ak, S. 2019. Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi. TRT Akademi , vol.4, no.7 , 62-85.
YALIN, B., & Ak, S., (2019). Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi. TRT Akademi , vol.4, no.7, 62-85.
YALIN, BAHAR, And SİBEL AK. "Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi," TRT Akademi , vol.4, no.7, 62-85, 2019
YALIN, BAHAR And Ak, SİBEL. "Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi." TRT Akademi , vol.4, no.7, pp.62-85, 2019
YALIN, B. And Ak, S. (2019) . "Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi." TRT Akademi , vol.4, no.7, pp.62-85.
@article{article, author={BAHAR YALIN And author={SİBEL AK}, title={Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi}, journal={TRT Akademi}, year=2019, pages={62-85} }