Ş. YAVUZ, "Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.36, pp.219-240, 2013
YAVUZ, Ş. 2013. Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.36 , 219-240.
YAVUZ, Ş., (2013). Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü. İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.36, 219-240.
YAVUZ, ŞAHİNDE. "Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü," İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.36, 219-240, 2013
YAVUZ, ŞAHİNDE. "Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.36, pp.219-240, 2013
YAVUZ, Ş. (2013) . "Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü." İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , no.36, pp.219-240.
@article{article, author={ŞAHİNDE YAVUZ}, title={Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü}, journal={İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi}, year=2013, pages={219-240} }