G. M. Atar And G. ŞENER, "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri," DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.30, 2016
Atar, G. M. And ŞENER, G. 2016. Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri. DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu , (İzmir, Turkey), 30.
Atar, G. M., & ŞENER, G., (2016). Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri . DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu (pp.30). İzmir, Turkey
Atar, Günay, And GÜLCAN ŞENER. "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri," DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Turkey, 2016
Atar, Günay M. And ŞENER, GÜLCAN. "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri." DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey, pp.30, 2016
Atar, G. M. And ŞENER, G. (2016) . "Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri." DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu , İzmir, Turkey, p.30.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Günay Motif Atar And author={GÜLCAN ŞENER}, title={Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri}, congress name={DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu}, city={İzmir}, country={Turkey}, year={2016}, pages={30} }