Z. KIRYAK And Z. ÖZDİLEK, "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yöntemine göre Gerçekleştirilen Öğretimin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Asit Yağmurları ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," XII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.78, 2016
KIRYAK, Z. And ÖZDİLEK, Z. 2016. Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yöntemine göre Gerçekleştirilen Öğretimin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Asit Yağmurları ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi. XII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , (Trabzon, Turkey), 78.
KIRYAK, Z., & ÖZDİLEK, Z., (2016). Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yöntemine göre Gerçekleştirilen Öğretimin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Asit Yağmurları ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi . XII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (pp.78). Trabzon, Turkey
KIRYAK, ZEYNEP, And Zehra ÖZDİLEK. "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yöntemine göre Gerçekleştirilen Öğretimin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Asit Yağmurları ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi," XII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 2016
KIRYAK, ZEYNEP And ÖZDİLEK, Zehra. "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yöntemine göre Gerçekleştirilen Öğretimin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Asit Yağmurları ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." XII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.78, 2016
KIRYAK, Z. And ÖZDİLEK, Z. (2016) . "Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yöntemine göre Gerçekleştirilen Öğretimin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Asit Yağmurları ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi." XII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Trabzon, Turkey, p.78.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP KIRYAK And author={Zehra ÖZDİLEK}, title={Tahmin-Açıklama-Gözlem-Açıklama Yöntemine göre Gerçekleştirilen Öğretimin Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Asit Yağmurları ile İlgili Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi}, congress name={XII. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2016}, pages={78} }