A. GÜLAY And A. TEKBIYIK, "Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.119-132, 2015
GÜLAY, A. And TEKBIYIK, A. 2015. Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 119-132.
GÜLAY, A., & TEKBIYIK, A., (2015). Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 119-132.
GÜLAY, AHMET, And AHMET TEKBIYIK. "Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi," Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 119-132, 2015
GÜLAY, AHMET And TEKBIYIK, AHMET. "Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.119-132, 2015
GÜLAY, A. And TEKBIYIK, A. (2015) . "Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi." Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.119-132.
@article{article, author={AHMET GÜLAY And author={AHMET TEKBIYIK}, title={Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi}, journal={Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi}, year=2015, pages={119-132} }