Ş. Y. ÖZTÜRK, "DUYARLILIĞIN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ YEŞİL REKLAMCILIK," In REKLAMCILIK BAKMAK VE GÖRMEK , Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009, pp.259-289.
ÖZTÜRK, Ş. Y. DUYARLILIĞIN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ YEŞİL REKLAMCILIK. 2009. In REKLAMCILIK BAKMAK VE GÖRMEK , Ütopya Yayınevi, Ankara, 259-289.
ÖZTÜRK, Ş. Y., (2009). DUYARLILIĞIN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ YEŞİL REKLAMCILIK. REKLAMCILIK BAKMAK VE GÖRMEK (pp.259-289), Ankara: Ütopya Yayınevi.
ÖZTÜRK, ŞULE. "DUYARLILIĞIN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ YEŞİL REKLAMCILIK." In REKLAMCILIK BAKMAK VE GÖRMEK , 259-289. Ankara: Ütopya Yayınevi, 2009
ÖZTÜRK, ŞULE Y. . "DUYARLILIĞIN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ YEŞİL REKLAMCILIK." REKLAMCILIK BAKMAK VE GÖRMEK , Ütopya Yayınevi, 2009, pp.259-289.
ÖZTÜRK, Ş. Y. (2009) "DUYARLILIĞIN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ YEŞİL REKLAMCILIK", REKLAMCILIK BAKMAK VE GÖRMEK . Ankara: Ütopya Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ŞULE YÜKSEL ÖZMEN}, chaptertitle={DUYARLILIĞIN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ YEŞİL REKLAMCILIK}, booktitle={ REKLAMCILIK BAKMAK VE GÖRMEK}, publisher={Ütopya Yayınevi}, city={Ankara},year={2009} }