A. SARI And T. ALTUN, "Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi," 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Turkey, pp.65, 2015
SARI, A. And ALTUN, T. 2015. Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi. 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Trabzon, Turkey), 65.
SARI, A., & ALTUN, T., (2015). Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi . 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (pp.65). Trabzon, Turkey
SARI, AYHAN, And TANER ALTUN. "Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi," 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 2015
SARI, AYHAN And ALTUN, TANER. "Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi." 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Turkey, pp.65, 2015
SARI, A. And ALTUN, T. (2015) . "Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi." 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , Trabzon, Turkey, p.65.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AYHAN SARI And author={TANER ALTUN}, title={Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi}, congress name={3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2015}, pages={65} }