İ. DADANDI And P. URFALI DADANDI, "Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin bulunduğu sınıflarda derse giren Türkçe öğretmenlerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşleri," PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.5, no.5, pp.509-532, 2015
DADANDI, İ. And URFALI DADANDI, P. 2015. Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin bulunduğu sınıflarda derse giren Türkçe öğretmenlerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşleri. PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.5, no.5 , 509-532.
DADANDI, İ., & URFALI DADANDI, P., (2015). Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin bulunduğu sınıflarda derse giren Türkçe öğretmenlerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşleri. PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.5, no.5, 509-532.
DADANDI, İBRAHİM, And PAKİZE URFALI DADANDI. "Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin bulunduğu sınıflarda derse giren Türkçe öğretmenlerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşleri," PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.5, no.5, 509-532, 2015
DADANDI, İBRAHİM And URFALI DADANDI, PAKİZE U. . "Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin bulunduğu sınıflarda derse giren Türkçe öğretmenlerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşleri." PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.5, no.5, pp.509-532, 2015
DADANDI, İ. And URFALI DADANDI, P. (2015) . "Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin bulunduğu sınıflarda derse giren Türkçe öğretmenlerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşleri." PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI , vol.5, no.5, pp.509-532.
@article{article, author={İBRAHİM DADANDI And author={PAKİZE URFALI DADANDI}, title={Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin bulunduğu sınıflarda derse giren Türkçe öğretmenlerinin yaşadıkları sorunlara ilişkin görüşleri}, journal={PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI}, year=2015, pages={509-532} }