Eğitim Bilgileri
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorDoktora
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Okul Öncesi Eğitim, Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Ön Lisans
Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi, /Görsel-İşitsel Teknikler Ve Medya Yapımcılığı Bölümü/Radyo Ve Televizyon Programcılığı Pr. , Türkiye
2010 - 2013
2010 - 2013Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği Tezli Yüksek Lisans, Türkiye
2006 - 2010
2006 - 2010Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Okul Öncesi Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Yüksek Lisans
Okul öncesi eğitim öğretmenlerinin sınıfta istenmeyen davranışlarla başa çıkmaya yönelik uygulamaları ve sınıf yönetimi stratejileri hakkındaki inançlarının incelenmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Psikoloji
Gelişim Psikolojisi
Davranış Bilimleri
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Mesleki Eğitim
Çocuk Gelişimi ve Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Akademi Dışı Deneyim
2010 - 2014
2010 - 2014Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı
Makaleler
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
2017
20171. Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Akman B., GANGAL M., Kardeş s.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ (AKSOS)
, sa.1, ss.42-57, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
20162. Preschool Teachers' Beliefs about Discipline, Classroom Management, and Disruptive Behaviors
Ozturk Y., Gangal M.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.3, ss.593-608, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2014
20143. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eğitimlerinin Sınıf Yönetimi ve Stratejileri Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZTÜRK Y., GANGAL M., BEŞKEN ERGİŞİ M.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.1, ss.224-238, 2014 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Davranış Problemi ile İlgili Resimli Çocuk Kitaplarının İncelenmesi
Pala Ş., GANGAL M., Eraslan Ş.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.2921-2923, (Özet Bildiri)
2018
20182. Okul Öncesi Çocuklarının Yoksulluk ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
GANGAL M., Akıncı Coşgun A., Pala Ş.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.2936-2938, (Özet Bildiri)
2018
20183. Babaların Ebeveynlik Tutumlarının Farklı Yaşam Koşullarına Göre İncelenmesi
Pala Ş., Eraslan Ş., GANGAL M.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.3086-3088, (Özet Bildiri)
2018
20184. Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Problem Davranışların Yönetim Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
GANGAL M., Pala Ş.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2916-2917, (Özet Bildiri)
2017
20175. Sınıf Yönetimi ve İstenmeyen Davranışlara Müdahalede Ailenin Rolüne İlişkin Öğretmen ve Aile Görüşleri
GANGAL M., akman b.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.383-384, (Özet Bildiri)
2017
20176. How much are the teachers ready for our children? A case of Canada & Turkey
ÖZTÜRK Y., GANGAL M., ÇELEBİ Ş.
27th EECERA Conference, Bologna, İtalya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.175, (Özet Bildiri)
2017
20177. Öğretmene Göre Kalite Nedir? Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Öğretmen Kalitesi ile İlgili Görüşleri Üzerine Özel Durum Çalışması
ÖZTÜRK Y., ÖZER Z., BEŞKEN ERGİŞİ M., GANGAL M.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2017
20178. Categorizing the Unwanted Behaviors in Preschool Classrooms and the Strategies to Cope With These Behaviors
GANGAL M., ÖZTÜRK Y.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2557-2560, (Tam Metin Bildiri)
2016
20169. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dikkat Eksikliği Ve Hiperaktivite Bozukluğuna İlişkin Görüş ve İnançlarının İncelenmesi
GANGAL M., Atış Akyol N., Akıncı Ş.
III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.560-565, (Tam Metin Bildiri)
2015
201510. Resimli Çocuk Kitaplarının Bibliyoterapide Kullanılabilirlik Açısından İncelenmesi
Gönen M., GANGAL M., Eraslan Ş.
4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
2015
201511. Okul Öncesi Eğitim Programının sınıf yönetimi boyutuyla incelenmesi
ÖZTÜRK Y., GANGAL M., BEŞKEN ERGİŞİ M., ÇELEBİ Ş.
4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.78, (Özet Bildiri)
2012
201212. Studying the effects of preservice teachers’ training at the college and their student teaching experiences on their classroom management, coping strategies with difficulties, and problem solving skills
ÖZTÜRK Y., GANGAL M., BEŞKEN ERGİŞİ M.
3. uluslararası okul öncesi eğitim kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.243-245, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. İstenmeyen Davranışlar,Nedenleri ve Yönetimi
BEŞKEN ERGİŞİ M., GANGAL M.
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Yoleri,S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.175-200, 2017
2013
20132. Okul Öncesi Eğitim Programı ve İlkokula Hazırlık.
ÖZTÜRK Y., GANGAL M., Aydın Z. N.
İlkokula (İlköğretime) Hazırlık ve İlokul (İlköğretim) Programları, Erdoğan,T, Editör, Eğiten, Ankara, ss.13-23, 2013
2013
20133. Okul Öncesi Eğitim Programı ve İlköğretime Hazırlık
ÖZTÜRK Y., GANGAL M., KILIÇ Z. N. A.
İlkokula (İlköğretime) Hazırlık ve İlkokul (İlköğretim) Programları, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.13-26, 2013
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
01 Nisan 2018 - 01 Nisan 2018
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
01 Ekim 2017 - 01 Ekim 2017
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 2017
01 Ağustos 2017 - 01 Ağustos 201727th EECERA Conference
Katılımcı
Bologna-İtalya
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017)
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 2016
01 Mayıs 2016 - 01 Mayıs 20163.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015
01 Eylül 2015 - 01 Eylül 20154.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi
Katılımcı
ANKARA-Türkiye
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Katılımcı
adana-Türkiye
01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008
01 Mayıs 2008 - 01 Mayıs 2008