Metrikler
Eğitim Bilgileri
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye
2008 - 2013
2008 - 2013Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye
2002 - 2007
2002 - 2007Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Reklamcılık Ve Halkla İlişkiler, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Yüksek Lisans
İletişim Etkileri Açısından Reklamda Yaratıcılığın Karşılaştırılması
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Reklamcılık ve Tanıtım
İletişim Sanatları
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
Trabzon Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Rekamcılık
2009 - 2018
2009 - 2018Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Kitaplar
2017
20171. HANGİ GAZETE? HANGİ SAYFA? Halkla İlişkiler ve Gazetecilik İlişkisi Açısından Kurumların Medyadaki Yansımaları
Bayçu S., Kılınç Ö., Yıldız S., Özaydemir N., Arıcı A., TOPAL M.
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2017
Desteklenen Projeler
2006 - 2006
2006 - 2006Türkiye Reklam Eğilimleri Araştırması
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Ödüller
Mayıs 2012
Mayıs 201215. Üniversitelerarası Reklam Yarışması Birincilik Ödülü Danışman Öğretim Elemeanı
Uluslararası Reklamcılar Derneği (IAA)