Hazır Giyim Sektörüne Yönelik Reklam İçerikli Kısa Mesajların (Sms) Tüketici Satın Alma Karar Sürecine Etkisinin Araştırılması: Karadeniz Teknik Üniversitesi
Öğrencileri İle Bir Uygulama
KIRKBİR F. , AKBAŞ H.
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, vol.9, pp.95-116, 2015 (National Refreed University Journal)
-
Publication Type:
Article / Article
-
Volume:
9
-
Publication Date:
2015
-
Title of Journal :
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
-
Page Numbers:
pp.95-116