Metrikler
Eğitim Bilgileri
1999 - 2004
1999 - 2004Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
1999 - 2004
1999 - 2004Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2023
2023OTA
Mesleki Eğitim
Oxford press
2022
2022Vocabulary Teaching
Mesleki Eğitim
Oxford press
2022
2022Blacksea Region Workshop Festival- Blended Reading-Intensive&Extensive Reading
Mesleki Eğitim
Oxford
2017
2017Student Centred Language Education
Mesleki Eğitim
Oxford press
2017
2017CELTA
Mesleki Eğitim
deltahouse
2012
2012Post Adoption Graded Readers Training
Yabancı Dil
Oxford press
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Eğitimde Yaratıcı Drama
Akademik Ünvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce
Makaleler
Tümü (1)
TRDizin (1)
2021
20211. Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Drama Etkinlikleriyle Gerçekleştirilen Değerler Eğitimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
OĞUZ NAMDAR A., AYKAÇ M., ÇOL S.
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.65-86, 2021 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Öğretmenler Derslerini Yaratıcı Drama Yöntemiyle İşlemeyi Öğreniyor: Bir BAP Projesinin Nitel Değerlendirilmesi
OĞUZ NAMDAR A., ÇOL S., SARIKAYA M.
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Çocuklarla Teknoloji Destekli Sanat ve Drama Uygulamaları
Çol S., Oğuz Namdar A. (Editör)
Teknodramart-Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.315-325, 2022
2021
20212. ÇOCUK KİTAPLARI İLE DEĞERLER EĞİTİMİ GEZİLERİ-ÇOCUK KİTAPLARI BİZİ NEREYE GÖTÜRÜRSE
ARSLAN Ü., ÇOL S.
ALTERNATİF YÖNTEMLERLE ÇOCUK KİTAPLARINDAKİ DEĞERLER, OĞUZ NAMDAR, AYŞEGÜL ve ALYILDIZ UĞURLU, ASLIHAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.235-266, 2021
2020
20203. Sorumluluk ve Drama: Drama ile Sorumluluk Kavramına Bakış
Çol S.
ilkokulda Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamaları, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.300-323, 2020
2020
20204. Sorumluluk ve Drama: Drama ile Sorumluluk Kavramına Bakış
ÇOL S.
İlkokulda Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamaları, Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.299-323, 2020
2019
20195. Bize Her Yer Drama
ÇOL S.
Farklı Mekanlarda Drama Uygulamaları, Erdoğan T., Erem E., Editör, Eğiten, Ankara, ss.143-181, 2019
2019
20196. bize Her Yer Drama
ÇOL S.
Farklı Mekanlarda Drama Uygulamaları, Erdoğan T, Erem E., Editör, Eğiten, Ankara, ss.143-181, 2019
2017
20177. Yabancı Dil Öğretimi ve Drama
ÇOL S.
Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya Drama, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.439-486, 2017
2017
20178. Dünya Klasiklerine Yaratıcı Drama ile Yolculuk
ÇOL S.
Yaratıcı Drama ile Çocuk Kitaplarına Yolculuk, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.195-223, 2017
2017
20179. Aytül Akal Kitapları ile Farkındalık Yolculuğuna Birer Bilet
ÇOL S.
Yaratıcı Drama ile Çocuk Kitaplarına Yolculuk, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.85-113, 2017
2017
201710. Dünya Klasiklerine Yaratıcı Drama ile Yolculuk
ÇOL S., Sancal S. S.
Yaratıcı Drama İle Çocuk Kitaplarına Yolculuk, Erdoğan, Tolga, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.195-224, 2017
2017
201711. Aytül Akal Kitapları ile Farkındalık Yolculuğuna Birer Bilet
ÇOL S.
Yaratıcı Drama İle Çocuk Kitaplarına Yolculuk, Erdoğan, Tolga, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.85-114, 2017
2017
201712. Yabancı Dil Öğretimi ve Drama
ÇOL S.
Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya Drama, Erdoğan, Tolga, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.439-487, 2017
2016
201613. Yabancı dil öğretimi ve drama
ÇOL S.
Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya Drama, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.439-486, 2016
Desteklenen Projeler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorYatılı Bölge Orta Okulu Öğrencileri Okul Dışı Ortamlarda Fen Öğreniyor
TÜBİTAK Projesi
ÇOL S.
2024 - 2027
2024 - 2027Nature of Aquatic Environment: Inclusion And Rising Awareness in Diverse Societies (NIDA)
Erasmus Projesi , Erasmus+ KA2 Yenilik ve İyi Uygulamaların Değişimi için İşbirliği Projesi, Ulusal Düzey
Düzgüneş E., Şılbır L., Seyhan K., Solak Berigel D., Çol S., Atasaral Ş. (Yürütücü)
2019 - 2019
2019 - 2019Yaratıcı Drama ile Sınıf Öğretmeni Adaylarına Değerler Eğitimi Uygulamaları-3
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Çol S., Oğuz Namdar A.(Yürütücü)
2019 - 2019
2019 - 2019Yaratıcı Drama ile Sınıf Öğretmeni Adaylarına Değerler Eğitimi Uygulamaları-II
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Çol S., Oğuz Namdar A.(Yürütücü)
2018 - 2019
2018 - 2019Yaratıcı Drama ile Sınıf Öğretmeni Adaylarına Değerler Eğitimi Uygulamaları-III
Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
Çol S., Oğuz Namdar A.(Yürütücü)
2017 - 2017
2017 - 2017Yaratıcı Drama İle Sınıf Öğretmenlerine Değerler Eğitimi Uygulamaları
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Çol S., Oğuz Namdar A.(Yürütücü)
2015 - 2017
2015 - 2017Öğretmenler Derslerini Yaratıcı Drama Yöntemiyle İşlemeyi Öğreniyor
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Çol S., Oğuz Namdar A.(Yürütücü)