Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)
1. The Relationships Between Self-Handicapping Tendency and Narcissistic Personality Traits, Anxiety Sensitivity, Social Support, Academic Achievement/Kendini sabote etme egilimi ile narsistik kisilik özellikleri, anksiyete duyarliligi, sosyal destek ve akademik basari arasindaki iliski
DUSUNEN ADAM-JOURNAL OF PSYCHIATRY AND NEUROLOGICAL SCIENCES
, cilt.29, sa.3, ss.237-246, 2016 (Hakemli Dergi)
3. The Relationships Between Self-Handicapping Tendency and Narcissistic Personality Traits, Anxiety Sensitivity, Social Support, Academic Achievement
DUSUNEN ADAM-JOURNAL OF PSYCHIATRY AND NEUROLOGICAL SCIENCES
, cilt.29, sa.3, ss.237-246, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
5. The reflection of internet addiction in the media/İnternet bağımlılığının medyada yansımaları
Journal of Human Sciences / Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.2520-2532, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
4. Türkiye’de Özgül Öğrenme Güçlüğü Alanında Yapılan Lisansüstü Çalışmalar
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
6. Üniversite Öğrencilerinin Madde Kullanma Eğilimi Düzeylerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
7. Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavı (TEOG) Başarısının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.67, (Özet Bildiri)
9. Üniversite Öğrencilerinin Madde Kullanma Eğilimleri İle Kendini Sabotaj Eğilimleri ve Kişilik Özellikleri Arasındaki İlişki
VI. ULUSLARARASI CANİK SEMPOZYUMU, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
10. Formasyon Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Mesleğe Yönelik Öz-Yeterlik İnançları, Mesleki Kaygı ve Tutumları Üzerindeki Etkisi
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, ss.593-595, (Özet Bildiri)
11. ÖĞRETMEN ADAYLARINDAN EĞİTİM FAKÜLTESİNDE ÖĞRENİM GÖRENLER İLE PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALANLARIN ÖZ-YETERLİK İNANÇLARI, ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YÖNELİK TUTUMLARI VE KAYGI DÜZEYLERİ
3rd International Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)