Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
Scopus (1)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Derslerinde Tanılayıcı Dallanmış Ağaç Tekniği Kullanma Durumunun İncelenmesi

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.188, (Özet Bildiri)

2. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mikroöğretim Uygulamalarına Yönelik Görüşleri

6. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES 2017), Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Tarihi Dizilerde Yer Alan Şiddet Sahnelerinin Ortaokul Öğrencileri Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3484-3486, (Özet Bildiri)

5. İlköğretim 4 Sınıf İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi Dersinin Uygulanışına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri

International Turkic World Educational Sciences and Social Sciences Congress, held in memory of Hodja Ahmet Yesevi year 2016, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.187, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Primary (eight grades) students’ opinions about global citizenship and global citizenship education

International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning, Budapeşte, Macaristan, 8 - 09 Temmuz 2016, ss.17-18, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Sosyal Bilgiler Derslerinde Küresel Vatandaşlık Eğitimi İle İlgili Öğretmen Görüşleri

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1172-1173, (Özet Bildiri)

8. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programı'nda Barış Eğitiminin Yeri

IV. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON STUDIES EDUCATION, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.111, (Özet Bildiri)

9. Atatürk'ün Söylev ve Demeçlerinde Barış Eğitiminin Yeri

IV. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON STUDIES EDUCATION, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.110, (Özet Bildiri)

10. Panorama 1453 Tarih Müzesi’nin eğitimsel değeri ve müze hakkindaki öğrenci görüşleri

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongres, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.727-735, (Tam Metin Bildiri)

11. Regional differences in environment education of primary education in terms of teacher conceptions

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.795-799, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

12. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programında Barış Eğitiminin Yeri

IV. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 23 - 25 Nisan 1915, ss.111, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Tarih öğretiminde geleneksel ölçme ve değerlendirme yaklaşımları

Tarih nasıl öğretilir? Tarih öğretmenleri için özel öğretim yöntemleri, Safran, M., Editör, Yeni İnsan Yayınları, İstanbul, ss.409-421, 2014

2. Yeni okullarda özgürlüğün derecesi ne olmalıdır?

Günümüzde eğitim John Dewey, Ata, B., Öztürk, t., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.144-149, 2014

4. Norveç

Farklı Ülkelerin Sosyal Bilgiler Öğretim Programları, Öztürk C., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.361-385, 2011
Metrikler

Yayın

23

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları