MERAL BEŞKEN ERGİŞİ


Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Okul Öncesi Eğitim, Öğretmen Eğitimi

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Eğitim Bilgileri

2005 - 2010

2005 - 2010

Doktora

Arizona State University, Mary Lou Fulton Teachers College, Currıculum And Instructıon/Ece, Amerika Birleşik Devletleri

2003 - 2004

2003 - 2004

Yüksek Lisans

Arizona State University, College Of Educatıon, Currıculum And Instructıon/Ece, Amerika Birleşik Devletleri

1996 - 2000

1996 - 2000

Lisans

Dokuz Eylül Üniversitesi, Buca Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri/Pdr, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Doktora

Lost in Transition: The Effect of Split Student Teaching Experience on Beginning Early Childhood Teachers’ Practices

Arizona State University, Mary Lou Fulton Teachers College, Currıculum And Instructıon

2004

2004

Yüksek Lisans

FACTORS INFLUENCING TURKISH PARENTS' DECISIONS REGARDING KINDERGARTEN ENROLLMENT:AN EXPLORATORY STUDY

Arizona State University, College Of Educatıon, Currıculum And Instructıon

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Okul Öncesi Eğitim

Öğretmen Eğitimi

Makaleler

Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2017

2017

1. OBADER uygulama süreci üzerine özel durum çalışması

Öztürk Y., YURT Ö., BEŞKEN ERGİŞİ M., MACUN A.

5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.129, (Özet Bildiri)

2017

2017

2. Principals, Teachers and Power in Early Childhood Education Settings: A Foucauldian Analysis

BEŞKEN ERGİŞİ M.

69th OMEP World Assembly and Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

4. Revision of Turkish early childhood education curriculum: how does the new program protect Turkish children’s rights?

öztürk y., BEŞKEN ERGİŞİ M.

25th EECERA ANNUAL CONFERENCE, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2015, ss.15, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

5. Çocuk sosyolojisi açısından 60-72 ay yaş grubu okul öncesi dönem çocuklarının aile algılarının incelenmesi

AKPINAR Ü., BEŞKEN ERGİŞİ M., BİÇER B.

4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.164, (Özet Bildiri)

2015

2015

6. Okul Öncesi Eğitim Programının sınıf yönetimi boyutuyla incelenmesi

ÖZTÜRK Y., GANGAL M., BEŞKEN ERGİŞİ M., ÇELEBİ Ş.

4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.78, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

7. Early Childhood Student Teachers’ Professional Identity Perception and Formation: A case from Turkey

BEŞKEN ERGİŞİ M., AKPINAR Ü.

ATEE Annual Conference 2014, Braga, Portekiz, 24 - 27 Ağustos 2014, ss.12, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2017

2017

1. İstenmeyen Davranışlar,Nedenleri ve Yönetimi

BEŞKEN ERGİŞİ M., GANGAL M.

Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Yoleri,S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.175-200, 2017

2015

2015

2. ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİ

BEŞKEN ERGİŞİ M.

RUH SAĞLIĞI, Prof. Dr. Abide Güngör Aytar, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.180-205, 2015


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015

01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015

Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi

Katılımcı

Ankara-Türkiye

01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015

01 Eylül 2015 - 01 Eylül 2015

25th EECERA ANNUAL CONFERENCE

Katılımcı

Barcelona-İspanya

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1