Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (3)
3. A Computer Science Unplugged Activity: CityMap
International Journal of Computer Science Education in Schools
, cilt.5, sa.2, ss.14-27, 2021 (Hakemli Dergi)
4. An Investigation on Instructors’ Knowledge, Belief and Practices towards Distance Education
The Malaysian Online Journal of Educational Technology (MOJET)
, cilt.6, sa.2, ss.1-20, 2018 (Hakemli Dergi)
6. Evaluation of a university website's usability for visually impaired students
UNIVERSAL ACCESS IN THE INFORMATION SOCIETY
, cilt.16, sa.1, ss.151-160, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
10. 21.Yüzyıl Becerilerinin Gelişiminin Desteklenmesinde Geleneksel Oyunların Rolü: Satranc-ı Urefa ve Peçiç Örneği
V. TURKCESS Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.470-471, (Özet Bildiri)
13. A Suggestion for Classification of Mobile Games
International Child and Information Safety Congress “Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
14. Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin eğitsel sosyal ağ ve uzaktan eğitim platformuna ilişkin görüşleri
5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
15. 10-14 yaş grubu öğrencilerinin dijital oyun tercihlerinin incelenmesi:Trabzon örneği
5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
16. Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin çevrimiçi ortam kavramına yönelik algıları
5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
18. Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin Edmodo deneyimlerinin incelenmesi
26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
20. Çevrimiçi öğrenme ortamlarında alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin var olan durum
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.203-209, (Tam Metin Bildiri)
24. Görme engelli bireylere yönelik iş bulma sitesinin tasarlanması
Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, ss.15, (Tam Metin Bildiri)
27. 12 – 15 yaş grubu öğrencilerin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşleri
International Conference on New trends in Educational Technology Conference, INTET 2104, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.32, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. Web Ortamında Erişilebilirlik ve Kullanılabilirlik
Web Okuryazarlığı, ÇEBİ Ayça, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.237-258, 2023
2. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.397-419, 2023
4. Öğrenme Halkası
Eğitimin Kavramsal Temelleri 5: Öğretim Teknikleri, Kızılkaya Namlı, Aysel, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.173-186, 2022
7. Bilgi İşlemsel Düşünme ve Algoritma
Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, TALAN Tarık, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.141-154, 2021
10. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2018
11. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.397-419, 2018
12. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü
Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2017
Diğer Yayınlar
2
