Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilgi İşlemsel Düşünmeye İlişkin Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi

IXth International Eurasian Educational Research Congress, EJER 2022, İzmir, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.1557-1559

Araştırma Topluluğu Modeli Çerçevesinde Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans Programlarının Etkililiğinin İncelenmesi

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022

Programlama Bilgisi Başarı Testi ve Değerlendirme Rubriğinin Geliştirme Çalışması

2nd International Conference on Educational Technology and Online Learning, ICETOL 2022, Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Haziran 2022

Conceptual framework of adaptive web based skill assessment tool designed for low qualified adults in Turkey

9th Teaching & Education Virtual Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 23 - 24 Haziran 2020, cilt.1, ss.73-80

Assessment of basic skills of low qualified adults in Turkey for labor market: Needs analysis

9th Teaching & Education Virtual Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 23 - 24 Haziran 2020, cilt.1, ss.1-8

Bilgisayarsız Etkinlik Uygulamasına Bir Örnek: “Haritada Yer Bulma”

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2019, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.207-212

Ortaokul Öğrencilerinin 21.Yüzyıl Becerilerinin Geleneksel Oyun ve Oyuncaklar Ekseninde Değerlendirilmesi

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2019, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.31-49

21.Yüzyıl Becerilerinin Gelişiminin Desteklenmesinde Geleneksel Oyunların Rolü: Satranc-ı Urefa ve Peçiç Örneği

V. TURKCESS Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, ss.470-471

Ortaokul öğrencileri ve öğretmen adaylarının yaratıcı fikir önerileri: “Bir fikrim var?”

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine ilişkin farkındalık durumları

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018

A Suggestion for Classification of Mobile Games

International Child and Information Safety Congress “Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.1-2

Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin eğitsel sosyal ağ ve uzaktan eğitim platformuna ilişkin görüşleri

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

10-14 yaş grubu öğrencilerinin dijital oyun tercihlerinin incelenmesi:Trabzon örneği

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin çevrimiçi ortam kavramına yönelik algıları

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017

Kodlama öğretimine yönelik hazırlanan eğitsel oyunlarda cinsiyete bağlı tercihler

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

21. yüzyıl becerileri ve kodlama öğretimi

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.132-134

Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin Edmodo deneyimlerinin incelenmesi

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

Çevrimiçi öğrenme ortamlarında alternatif ölçme değerlendirme yöntemlerine ilişkin var olan durum

4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2016, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.203-209

Uzaktan öğretim ile ders alan öğrencilerin deneyimleri: Sistemden kopma nedenleri

3rd International Eurasian Educational Research Congress, EJER 2016, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Öğretim elemanlarının uzaktan eğitim deneyimleri: Karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri

3rd International Eurasian Educational Research Congress, EJER 2016, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Uzaktan eğitim programlarında ders veren öğretim elemanlarının uzaktan eğitime yönelik bilgi, inanç ve uygulamaları arasındaki ilişkiler

3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2015, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.59

Görme engelli bireylere yönelik iş bulma sitesinin tasarlanması

Uluslararası Engelsiz Bilişim Kongresi, Manisa, Türkiye, 2 - 04 Eylül 2015, ss.15

Uzaktan eğitim programlarında ders veren öğretim elemanlarının uzaktan eğitime ilişkin inançları üzerine bir çalışma

VII International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, cilt.1, ss.218

Öğretim elemanlarının örgün eğitimdeki teknoloji kullanımı deneyimlerini uzaktan eğitime aktarmaları üzerine nitel bir çalışma

8th Computer and Instructional Technologies Symposium, ICITS 2104, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.126-131

12 – 15 yaş grubu öğrencilerin eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin görüşleri

International Conference on New trends in Educational Technology Conference, INTET 2104, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.32

Kitap & Kitap Bölümleri

Web Ortamında Erişilebilirlik ve Kullanılabilirlik

Web Okuryazarlığı, ÇEBİ Ayça, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık ve Uzaktan Öğretim Fakültesi, Erzurum, ss.237-258, 2023

STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.397-419, 2023

Emergency Distance Education From the Perspective of a University During the COVID-19 Era: An Experience-Based Reflection

Handbook of Research on Establishing Digital Competencies in the Pursuit of Online Learning, Podovšovnik Eva, De Giuseppe Tonia, Corona Felice, Editör, IGI Global, ss.19-34, 2023

Öğrenme Halkası

Eğitimin Kavramsal Temelleri 5: Öğretim Teknikleri, Kızılkaya Namlı, Aysel, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.173-186, 2022

Şifreleme Algoritmaları

Bilgisayar Sistemlerinde Güvenlik ve Gizlilik, AYDIN Ömer, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.85-103, 2022

Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Bilgisayarsız Etkinlik Önerileri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu B.,İşman A.,Odabaşı H.F., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.65-82, 2021

Bilgi İşlemsel Düşünme ve Algoritma

Eğitimde Dijitalleşme ve Yeni Yaklaşımlar, TALAN Tarık, Editör, Efe Akademi, İstanbul, ss.141-154, 2021

Farklı Disiplinlerde Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, AKKOYUNLU Buket,İŞMAN Aytekin,ODABAŞI Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.163-176, 2021

Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Bilgisayarsız Etkinlik Önerileri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu B., İşman A., Odabaşı, H.F, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.65-82, 2018

STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.397-419, 2018

STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2017

STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2017

Bilişimsel Düşünme ve Programlama

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., İşman A., Editör, TOJET, Sakarya, ss.75-86, 2017

Metrikler

Yayın

45

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları