Öğr. Gör. MERVE GANGAL
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Karadeniz Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (1)
1.
Okul Öncesi Eğitim Sınıflarındaki Bilim Eğitimi Öğrenme Merkezlerinin İncelenmesi
Akman B.
,
GANGAL M.
,
Kardeş s.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ (AKSOS)
, sa.1, ss.42-57, 2017 (Hakemli Dergi)
2.
Preschool Teachers' Beliefs about Discipline, Classroom Management, and Disruptive Behaviors
Ozturk Y.
,
Gangal M.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.3, ss.593-608, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
3.
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eğitimlerinin Sınıf Yönetimi ve Stratejileri Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.224-238, 2014 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1.
Davranış Problemi ile İlgili Resimli Çocuk Kitaplarının İncelenmesi
Pala Ş.
,
GANGAL M.
,
Eraslan Ş.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.2921-2923, (Özet Bildiri)
2.
Okul Öncesi Çocuklarının Yoksulluk ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
GANGAL M.
,
Akıncı Coşgun A.
,
Pala Ş.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.2936-2938, (Özet Bildiri)
3.
Babaların Ebeveynlik Tutumlarının Farklı Yaşam Koşullarına Göre İncelenmesi
Pala Ş.
,
Eraslan Ş.
,
GANGAL M.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.3086-3088, (Özet Bildiri)
4.
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Problem Davranışların Yönetim Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
GANGAL M.
,
Pala Ş.
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2916-2917, (Özet Bildiri)
5.
Sınıf Yönetimi ve İstenmeyen Davranışlara Müdahalede Ailenin Rolüne İlişkin Öğretmen ve Aile Görüşleri
GANGAL M.
,
akman b.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.383-384, (Özet Bildiri)
6.
How much are the teachers ready for our children? A case of Canada & Turkey
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
ÇELEBİ Ş.
27th EECERA Conference, Bologna, İtalya, 29 Ağustos - 01 Eylül 2017, ss.175, (Özet Bildiri)
7.
Öğretmene Göre Kalite Nedir? Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Öğretmen Kalitesi ile İlgili Görüşleri Üzerine Özel Durum Çalışması
ÖZTÜRK Y.
,
ÖZER Z.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
GANGAL M.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
8.
Categorizing the Unwanted Behaviors in Preschool Classrooms and the Strategies to Cope With These Behaviors
GANGAL M.
,
ÖZTÜRK Y.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2557-2560, (Tam Metin Bildiri)
9.
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dikkat Eksikliği Ve Hiperaktivite Bozukluğuna İlişkin Görüş ve İnançlarının İncelenmesi
GANGAL M.
,
Atış Akyol N.
,
Akıncı Ş.
III nd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.560-565, (Tam Metin Bildiri)
10.
Resimli Çocuk Kitaplarının Bibliyoterapide Kullanılabilirlik Açısından İncelenmesi
Gönen M.
,
GANGAL M.
,
Eraslan Ş.
4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri)
11.
Okul Öncesi Eğitim Programının sınıf yönetimi boyutuyla incelenmesi
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
ÇELEBİ Ş.
4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.78, (Özet Bildiri)
12.
Studying the effects of preservice teachers’ training at the college and their student teaching experiences on their classroom management, coping strategies with difficulties, and problem solving skills
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
3. uluslararası okul öncesi eğitim kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.243-245, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
3
1.
İstenmeyen Davranışlar,Nedenleri ve Yönetimi
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
GANGAL M.
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Yoleri,S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.175-200, 2017
2.
Okul Öncesi Eğitim Programı ve İlkokula Hazırlık.
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
Aydın Z. N.
İlkokula (İlköğretime) Hazırlık ve İlokul (İlköğretim) Programları, Erdoğan,T, Editör, Eğiten, Ankara, ss.13-23, 2013
3.
Okul Öncesi Eğitim Programı ve İlköğretime Hazırlık
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
KILIÇ Z. N. A.
İlkokula (İlköğretime) Hazırlık ve İlkokul (İlköğretim) Programları, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.13-26, 2013
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
18
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
2
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
2
H-İndeks (Scopus)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları