Makaleler
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (8)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (1)
2018
20181. Yaratıcı drama yönteminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma motivasyonu ve tutumlarına etkisi
ERDOĞAN T., ERDOĞAN Ö., UZUNER F.
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , cilt.6, sa.2, ss.297-313, 2018 (TRDizin)
2018
20182. Sınıf öğretmeni adaylarının farklı metin türlerine yönelik hazırladıkları soruların incelenmesi.
ERDOĞAN T., ERDOĞAN Ö.
TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.4, ss.569-582, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
20183. Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
ERDOĞAN Ö., UZUNER F. G., GÜLAY A.
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ , cilt.6, sa.1, ss.166-182, 2018 (TRDizin)
2018
20184. Developing the Reading Technique and Reading Comprehension Skills through Using the Word Drill Technique and the 3P Method
Erdogan O., Kasranoglu F. S.
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.20, sa.1, ss.75-110, 2018 (SSCI, Scopus)
2017
20175. Sınıf öğretmenlerinin yazma güçlüğüne ilişkin görüşleri
ERDOĞAN Ö., GÜLAY A., UZUNER F. G.
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik) , cilt.16, sa.61, ss.700-718, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
20166. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
ERDOĞAN Ö., ATAŞ M., ÖZDEMİR C.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE , cilt.41, sa.186, ss.21-36, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
20167. A Study on Writing Preparedness Levels of First Grade Students
Erdogan O., Atas M., Ozdemir C.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.41, sa.186, ss.21-36, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
20138. A Metaphor Analysis of the Fifth Grade Students' Perceptions about Writing
Erdogan T., ERDOĞAN O.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
, cilt.22, sa.4, ss.347-355, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
20139. Okul öncesi öğretmenlerinin okuma-yazmaya hazırlığa yönelik yaptıkları çalışmaların incelenmesi.
ERDOĞAN T., ŞENAY ÖZEN A., ERDOĞAN Ö.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.5, sa.7, ss.1188-1199, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2012
201210. The Relationship between the Phonological Awareness Skills and Reading Skills of the First Year Students at Primary School
Erdogan O.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.37, sa.166, ss.41-51, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2009
200911. Erken çocukluk döneminde fonolojik farkındalık becerisinin geliştirilmesi: Örnek bir etkinlik.
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T.
Çoluk Çocuk Dergisi , sa.91, ss.46-47, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
ERDOĞAN T., ERDOĞAN Ö., ÖZDEMİR C.
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1265-1266, (Özet Bildiri)
2017
20172. Okul öncesi dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalıklarının İncelenmesi
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T., DENİZ O., SARIALİOĞLU E.
4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.60-65, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe dersine ilişkin sordukları soruların incelenmesi
ERDOĞAN T., ERDOĞAN Ö.
4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.50-53, (Tam Metin Bildiri)
2017
20174. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Anadili Türkçe Olmayan Çocuklara Türkçe Öğretimi Konusunda Özyeterliklerinin İncelenmesi
ERDOĞAN Ö., GÜNAYDIN Y., ÖZDEMİR C.
16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.289, (Özet Bildiri)
2017
20175. Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
ERDOĞAN Ö., UZUNER F. G., GÜLAY A.
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.294, (Özet Bildiri)
2015
20156. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Hazırbulunuşluklarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi
ERDOĞAN Ö., ATAŞ M., ÖZDEMİR C.
14. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.139-140, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2013
20131. İlkokuma-Yazma Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme.
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T.
İlkokuma Yazma Programı ve Öğretimi., Çelenk S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.333-364, 2013
2011
20118. İlköğretim 1. sınıf okuma yazma öğreniyorum kitabı.
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
2011
20119. İlköğretim türkçe 1 ders kitabı. MEB onaylı.
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
2011
201111. İlköğretim türkçe 1 öğrenci çalışma kitabı. MEB onaylı.
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T.
Pasifik Yayıncılık., Ankara, 2011
2011
201112. İlköğretim türkçe 1 öğretmen kılavuz kitabı. MEB onaylı.
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
2010
201013. Native and foreign language education: The investigation of vocabulary of primary school first year students in terms of several variables
ERDOĞAN T., ERDOĞAN Ö.
Horizons in Education, Papanikos G. T., Pappas N., Editör, Atiner Sa, Atina, ss.357-366, 2010
2010
201014. Native and foreign language education: The opinions of classroom teachers, pre-service teachers of classroom teaching and first year students of primary education on cursive handwriting
ERDOĞAN Ö., ERDOĞAN T.
Horizons in Education, Papanikos G. T., Pappas N., Editör, Atiner Sa, Atina, ss.367-379, 2010