Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (9)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (8)

17. Zamanlar ve Kültür

Kültür ve İletişim , sa.5, ss.89-11, 2002 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 12

1. Diyasporik Kimliğin İnşasında Kültürel Temsiller:Kırım Tatar Düğünleri Örneği

2. Uluslararası Müzik ve Dans Araştırmaları Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 18 - 22 Ekim 2016, cilt.2, sa.2, ss.445-462, (Tam Metin Bildiri)

2. Değer Yaratım Sürecinde Tüketim:Erkek Yaşam Tarzı Dergileri Örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, sa.1076, ss.615-634, (Tam Metin Bildiri)

3. Ben Buraya Aitim Başka Yerde Yapamam:Kadın Deneyimlerini Anlama Sürecinde Bellek

Uluslararası Bellek ve Kültür Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.25, (Özet Bildiri)

4. Erkekliğin Alımlanışı:Okuyucu Gözünden Erkek Dergilerinin Değerlendirilmesi

International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, cilt.4, ss.1301-1314, (Tam Metin Bildiri)

5. Kurgusal Erkeklik :Reklamlarda Temsil Edilen Erkeklik Biçimleri

12. Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 16 Kasım 2011, ss.175, (Özet Bildiri)

6. Mutfak ve Kadınlar: Mutfak Kadınlara Ne İfade Eder

Uluslararası Medya ve Kültür Sempozyumu,, Zonguldak, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, cilt.2, ss.439-455, (Tam Metin Bildiri)

7. 10. Sosyal Bilimler Kongresi,

10. Sosyal Bilimler Kongresi,, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2007, cilt.1, ss.97, (Özet Bildiri)

8. Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliğinin Üretiminde Reklamların Rolü:Reklamlarda Anlam Üretimi ve Yapıbozumu

International Symposium on Media and Politics,, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.2, ss.795-805, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Çocuklar ve Toplumsal Cinsiyeti Belirlemede Televizyonun Rolü

4th International Communication and Children Symposium,, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, cilt.1, ss.495-510, (Tam Metin Bildiri)

10. Reklamlar ve Nostalji

11th. International Cultural Studies Symposium Memoria and Nostalgia, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2007, cilt.5, ss.413-426, (Tam Metin Bildiri)

11. Kırım Tatar Kimliği ve Aidiyet Olgusu

1. Ulusal Kültür ve Modernite Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2001, ss.3-23, (Özet Bildiri)

12. Kültür ve Zaman

Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Kasım 1999, cilt.1, ss.88, (Özet Bildiri)
Kitaplar 12

1. Göçün Kadınsılaşması:Trabzon'da Rus Gelin Olmak

Sırtında Sepeti:Bafra'dan Hopa'ya Karadeniz'de Kadınlık Halleri, Özlem Şendeniz&Emek Yıldırım, Editör, Phoenix Yayınevi, Ankara, ss.35-80, 2018

2. Eleştirel/Feminist Pedagojik Perspektifle Gerçekleştirilen Toplumsal Cinsiyetve Medya Dersine İlişkin Gözlemler

İletişim Çalışmaları 2016, Aytekin İşman, Aydın Ziya Özgür, Editör, Sakarya Üniversitesi Todjam, Sakarya, ss.499-515, 2016

3. The Importance Of Experiences In The Process Of Writing TheWomen s History Narratives Of The Resisting Women

Women’s Studies In Turkey: Charting The Social, Economic And Political Changes In Women’s Lives, William Sayer, Editör, Agp, London, ss.56-66, 2016

4. Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri

Heyamola Yayınevi, İstanbul, 2015

5. Kullanımlar Doyumlar Araştırmasından Alımlama Analizine İzleyici Araştırmaları

İletişim Çalışmaları 2015, İşman, A. ve Özgür, A.Z., Editör, Sakarya Üniversitesi &Tojcam, Sakarya, ss.445-458, 2015

6. Erkeklerle Patates Yiyip Bira İçmek Varken, Bir İnsan Niye Kadın Olmayı Seçsin:Benim Çocuğum Filminin İzleyici Alımlaması

Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri, Şahinde Yavuz, Editör, Heyamola Yayınevi, İstanbul, ss.41-68, 2015

7. Trabzon Örneğinde Kadınların Yerel Medya Temsil Biçimleri Araştırması

Toplumsal Cinsiyet ve Medya Temsilleri, Şahinde Yavuz, Editör, Heyamola Yayınları, İstanbul, ss.143-166, 2015

9. Reklamlarla Popülerleşen Milliyetçi Değerler

Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri, Yavuz, Ş., Editör, Ütopya, Ankara, ss.27-60, 2009

10. Kişilerarası İletişim

Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim, Şahin Başfırıncı, Ç., Editör, Sistem Yayıncılık, İstanbul, ss.95-132, 2008
Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

9

Proje

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları