Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (9)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (8)
1. Erkek Yaşam Tarzı Dergileri Bize Ne Söylüyor?
KTÜ( E-KİAD) İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.72-91, 2017 (Hakemli Dergi)
2. Kırım Tatar Diasporasında Melezleşen Diasporik Kimlik: Eskişehir Kırım Tatar Düğünleri Örneği
Karadeniz Araştırmaları Dergisi
, cilt.14, sa.53, ss.167-187, 2017 (Hakemli Dergi)
3. Erkekliğin Tutkulu Hali:Modifiye Tofaş Gençliği
Masculinities Journal
, sa.4, ss.70-140, 2015 (Hakemli Dergi)
6. İktidar Olma Sürecinde Erkeklerin Erkeklikle İmtihanı
MILLI FOLKLOR
, sa.104, ss.110-127, 2014 (AHCI, Scopus, TRDizin)
7. HES Direnişlerinde Kadınların Deneyimleri: Fındıklı Örneği
e-Fe Dergi
, cilt.5, sa.1, ss.43-58, 2013 (Scopus, TRDizin)
8. Türk Toplumunun Tüketim Toplumuna Dönüşümünde Reklamcılığın Rolü
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, sa.36, ss.219-240, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
9. Soruyu Yeniden Düşünmek: İzleyiciler Reklamlarla Ne Yapar?
Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.13, ss.249-266, 2008 (Hakemli Dergi)
10. “Türk Halkla İlişkiler Tarihinden Gizli Kalmış Bir Sayfa: Ziraat Bankası Beşikdüzü Şubesi ve Sıla Dergisi
İleti-ş-im
, sa.8, ss.37-57, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
11. Modernleşme Sürecinde Osmanlı’dan Cumhuriyet’e Reklam Serüveni
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.29, ss.183-195, 2007 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
12. Toplumsal Cinsiyet ve Reklamlar
Yeditepe Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, sa.7, ss.115-131, 2006 (Hakemli Dergi)
13. Reklam ve Popüler Kültür
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.27, ss.149-161, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
14. Reklamlar ve Reklamcılık Sektörü Açısından 1980’lerde Türkiye Panaroması
İleti-ş-im
, sa.4, ss.157-182, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
15. Tellallardan Televizyona Reklam: Bitmeyen Tartışma
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.261-275, 2005 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
17. Zamanlar ve Kültür
Kültür ve İletişim
, sa.5, ss.89-11, 2002 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
18. Bir Tüketim Olgusu Olarak Moda ve Giysi
İletişim Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.1, ss.25-41, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
2. Değer Yaratım Sürecinde Tüketim:Erkek Yaşam Tarzı Dergileri Örneği
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, cilt.1, sa.1076, ss.615-634, (Tam Metin Bildiri)
3. Ben Buraya Aitim Başka Yerde Yapamam:Kadın Deneyimlerini Anlama Sürecinde Bellek
Uluslararası Bellek ve Kültür Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.25, (Özet Bildiri)
4. Erkekliğin Alımlanışı:Okuyucu Gözünden Erkek Dergilerinin Değerlendirilmesi
International Symposium on Language and Communication: Research Trends and Challenges, İzmir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2012, cilt.4, ss.1301-1314, (Tam Metin Bildiri)
5. Kurgusal Erkeklik :Reklamlarda Temsil Edilen Erkeklik Biçimleri
12. Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 11 - 16 Kasım 2011, ss.175, (Özet Bildiri)
6. Mutfak ve Kadınlar: Mutfak Kadınlara Ne İfade Eder
Uluslararası Medya ve Kültür Sempozyumu,, Zonguldak, Türkiye, 2 - 04 Temmuz 2009, cilt.2, ss.439-455, (Tam Metin Bildiri)
7. 10. Sosyal Bilimler Kongresi,
10. Sosyal Bilimler Kongresi,, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Kasım 2007, cilt.1, ss.97, (Özet Bildiri)
8. Toplumsal Cinsiyet Eşitsizliğinin Üretiminde Reklamların Rolü:Reklamlarda Anlam Üretimi ve Yapıbozumu
International Symposium on Media and Politics,, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.2, ss.795-805, (Tam Metin Bildiri)
9. Çocuklar ve Toplumsal Cinsiyeti Belirlemede Televizyonun Rolü
4th International Communication and Children Symposium,, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2007, cilt.1, ss.495-510, (Tam Metin Bildiri)
10. Reklamlar ve Nostalji
11th. International Cultural Studies Symposium Memoria and Nostalgia, İzmir, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2007, cilt.5, ss.413-426, (Tam Metin Bildiri)
11. Kırım Tatar Kimliği ve Aidiyet Olgusu
1. Ulusal Kültür ve Modernite Sempozyumu,, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2001, ss.3-23, (Özet Bildiri)
12. Kültür ve Zaman
Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 17 - 19 Kasım 1999, cilt.1, ss.88, (Özet Bildiri)
Kitaplar
12
1. Göçün Kadınsılaşması:Trabzon'da Rus Gelin Olmak
Sırtında Sepeti:Bafra'dan Hopa'ya Karadeniz'de Kadınlık Halleri, Özlem Şendeniz&Emek Yıldırım, Editör, Phoenix Yayınevi, Ankara, ss.35-80, 2018
2. Eleştirel/Feminist Pedagojik Perspektifle Gerçekleştirilen Toplumsal Cinsiyetve Medya Dersine İlişkin Gözlemler
İletişim Çalışmaları 2016, Aytekin İşman, Aydın Ziya Özgür, Editör, Sakarya Üniversitesi Todjam, Sakarya, ss.499-515, 2016
3. The Importance Of Experiences In The Process Of Writing TheWomen s History Narratives Of The Resisting Women
Women’s Studies In
Turkey:
Charting The Social,
Economic And
Political Changes In
Women’s Lives, William Sayer, Editör, Agp, London, ss.56-66, 2016
8. Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri
Ütopya, Ankara, 2009
9. Reklamlarla Popülerleşen Milliyetçi Değerler
Reklamın Toplumsal Yansımaları ve Yeni Reklam Biçimleri, Yavuz, Ş., Editör, Ütopya, Ankara, ss.27-60, 2009
10. Kişilerarası İletişim
Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim, Şahin Başfırıncı, Ç., Editör, Sistem Yayıncılık, İstanbul, ss.95-132, 2008
11. Reklamları İzlediniz
Ütopya, Ankara, 2007
Diğer Yayınlar
7
1. Serpil SancarTürk Modernleşmesinin Cinsiyeti Erkekler Devlet Kadınlar Aile Kurar
Diğer, ss.115-120, 2016
2. Reklam ve Gerçeklik
Diğer, ss.74-75, 2008
3. Reklamdan Kurtulmak Mümkün mü: Judith Williamson
Diğer, ss.35-38, 2002
4. Anılarımı Yazsam Roman Olur: Nermin Abadan- Unat / Tatyana Moran
Diğer, ss.57-60, 2001
5. Eğitime Eleştirel Yaklaşmak
Diğer, ss.12-15, 2000
6. Giysi, Arzu ve Neriman Köksal
Diğer, ss.51-53, 2000
7. Yaşam Tarzları
Diğer, ss.151-156, 2000