Makaleler
3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
1. The factors affecting definition of research problems in educational technology researches
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.4, ss.2317-2335, 2013 (SSCI, TRDizin)
2. Teknolojinin Eğitimde Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Fatih Projesi Örneği
Gaziantep University Journal of Social Sciences, Technology
, cilt.12, sa.2, ss.353-366, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. Yetişkinlerin Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarındaki Memnuniyet Durumlarının Belirlenmesi
International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.461, (Tam Metin Bildiri)
2. Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin incelenmesi
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
3. Teachers’ behavioural intention to use ICT : A Structural Equation Model Approach
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference 2015, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 05 Mart 2015, ss.2875-2880, (Tam Metin Bildiri)
4. AECT International convention. Integrating TPACK into Technology Education: A Workshop Case with Pre-service Technology Teachers
Association for Educational Communications and Technology Conference, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 08 Kasım 2014, (Özet Bildiri)
5. BÖTE Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
8. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
6. Computer education and instructional technology departments in Turkey: How faculty members and graduate students define the field?
8 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
7. Böte öğretmen adaylarının tekno-koçluk deneyimi: Blogların eğitime entegrasyonu
2 nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
8. Investigating Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) in Action: Workshop Design Cases
EdMedia, Tampere, Finlandiya, 23 - 27 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
9. Yükseköğretimde öğretim üyelerinin öğretim teknolojileri farkındalık düzeyi, kullanımı ve yaygınlaştırılması
6 th 3 International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
10. Öğretmenler İçin Teknoloji Kabul Ölçeği: T-Tam
6 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
11. Teknolojinin Öğrenme Süreciyle Bütünleştirilmesine Yönelik Öğretmen Adayları Işbirliğine Dayalı Bir Model Önerisi
9. Eğitimde Iyi Örnekler Konferansı, İstanbul, Türkiye, 13 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
12. TEKNOLOJİNİN ÖĞRENME SÜRECİYLE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNDE DANIŞMAN OLARAK EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ LİDERLERİ: ROLLERİN FARKINA VARILMASI
5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.988-996, (Tam Metin Bildiri)
13. Dikkat Becerilerinin Arttırılmasına Yönelik Bilgisayar Destekli Materyallerin Geliştirilmesi Ve Uzman Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
14. Okul Öncesi Kavram Öğreniminde Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Kullanılması Ve Değerlendirilmesi
International Conference On Educational Science, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, sa.1, ss.1147-1154, (Tam Metin Bildiri)
15. Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrenme Nesneleri Kullanımı: Madde ve Enerji Ünitesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve, Bolu, Türkiye, 01 Şubat 2008, ss.7-8, (Tam Metin Bildiri)