Türkiye’de ‘İzleyicinin Metalaşması’: Televizyon Dizilerinin Sosyal Reyting Ölçümlerinin Eleştirel Ekonomi Politiği / 'Commodification of Audiences' in Turkey: Critical Political Economy Analysis of the Social Rate Measurement of Television Series
Atıf İçin Kopyala
DAĞTAŞ E., YILDIZ M. E.
GLOBAL MEDİA JOURNAL, cilt.5, sa.10, ss.120-142, 2015 (Hakemli Dergi)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
5
Sayı:
10
-
Basım Tarihi:
2015
-
Dergi Adı:
GLOBAL MEDİA JOURNAL
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
IBZ Online, Communication & Mass Media Index, Performing Arts Periodicals Database, Sociological abstracts, DIALNET
-
Sayfa Sayıları:
ss.120-142
-
Karadeniz Teknik Üniversitesi Adresli:
Hayır