Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması
ŞENER G., Uztuğ F.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, cilt.12, sa.3, ss.153-168, 2012 (TRDizin)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
12
Sayı:
3
-
Basım Tarihi:
2012
-
Dergi Adı:
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.153-168
-
Karadeniz Teknik Üniversitesi Adresli:
Evet