Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi
Atıf İçin Kopyala
ÜREY M., ÇEPNİ S.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.33, sa.2, ss.537-548, 2014 (SSCI)
-
Yayın Türü:
Makale / Tam Makale
-
Cilt numarası:
33
Sayı:
2
-
Basım Tarihi:
2014
-
Dergi Adı:
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
-
Derginin Tarandığı İndeksler:
Social Sciences Citation Index (SSCI), Scopus, TR DİZİN (ULAKBİM)
-
Sayfa Sayıları:
ss.537-548
-
Karadeniz Teknik Üniversitesi Adresli:
Hayır