Yayınlar & Eserler

Makaleler 6
Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
ESCI (1)
Diğer Yayınlar (5)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 10

1. The Spatial Qualifications of a School Ground

4th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.27, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

IV International Academic Research Conference, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

4. Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları ile İncelenmesi

IV. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.201, (Tam Metin Bildiri)

5. Okul Bahçelerinin Kullanımına Yönelik Öğrencilerin Görüşleri: Bir ilkokul Örneği

17th International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1486-1487, (Özet Bildiri)

6. A Comparison; Legibility and Integration Level of a University Campus

IASSR XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Roma, İtalya, 1 - 04 Ekim 2016, ss.112, (Tam Metin Bildiri)

7. Students Exploration On Campus Legibility

7th World Conference on Educational Sciences, Athens, Yunanistan, 5 - 07 Şubat 2015, cilt.197, ss.339-347, (Tam Metin Bildiri) identifier

8. Gençlerin Bakışıyla Yaşanabilir Kentlerin Temel Özellikleri

Kentleşme ve Yerel Yönetimler Sempozyumu, Adana, Türkiye, 25 - 26 Ocak 2002, ss.67-82, (Tam Metin Bildiri)

9. Participation in Planning and Liveable Environment

Livable Environments and Architecture International Congress, Trabzon, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2001, ss.110-113, (Tam Metin Bildiri)

10. Essentials of liveable Environments For Urban Young

Livenarch 2001-Liveable Environment & Architecture İnternational Congress, Trabzon, Türkiye, 4 - 07 Temmuz 2001, ss.42-49, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 7

2. Tasarım Yaklaşımının Farklı İlkokul Tipolojileri İçin Uygulamaları

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.79-124, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Bahçede Öğrenme

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.33-48, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. İlkokul Bahçelerinin Planlanması ve Tasarımı

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.147-174, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları, Çiftçi N.,Yanar Y., Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.27-32, 2018

6. Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları İle İncelenmesi

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları 2018, Çiftçi Nizamettin, Yanar Yusuf, Editör, Çizgi Kitabevi, Ankara, ss.33-39, 2018

7. A Comparison Legibility and Integration Level of University Campus

Current Researches in Geography, Arslan Hasan, Icbay Mehmet Ali, Stoychev Kosyo, Editör, E-BWN, Bialystok, ss.122-132, 2017
Metrikler

Yayın

23

Yayın (WoS)

2

Atıf (WoS)

9

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scholar)

15

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

5

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları