Makaleler
3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
2. Tutor Computer Formative Teacher' Opinions on the Effective Use of Information Technologies at School
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, sa.1, ss.50-64, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Özel Eğitim Sınıflarına Bilişim Teknolojileri Entegrasyonunda Teknoloji Planlama Sürecine İlişkin Bir Değerlendirme
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.164-165, (Özet Bildiri)
2. Öğretmen Adaylarının Etkileşimli Tahta Kullanımı Algıları ve Kullanım Niyetlerinin Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2762-2763, (Özet Bildiri)
3. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Taslak Öğretim Programının Eleştirel Bir Bakış Açısıyla İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.87-88, (Özet Bildiri)
4. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları ve Teknopedagojik Yeterlikleri
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.19, (Özet Bildiri)
5. Role Model for Educational Technology: Perceptions of Prospective Teachers' about Academicians
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Budapeşte, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
6. Improving the Smart Board Skills of Prospective Teachers Through Smart Board Course : A Case Study
3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.121-122, (Özet Bildiri)
7. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
8. Eğitsel Teknoloji Kullanımında Rol MOdel:Öğretmen Adaylarının Okul Rehber Öğretmenine İlişkin Algıları
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, cilt.-, ss.143, (Özet Bildiri)
9. Böte öğretmen adaylarının tekno-koçluk deneyimi: Blogların eğitime entegrasyonu
2 nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
10. Farklı Kavram Değişim Yaklaşımlarının Öğrencilerin Kavramlasal Değişim Süreçlerine Etkisi:"Yüzme ve Batma"
1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, cilt.-, (Özet Bildiri)
11. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğretimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları ve Teknoloji Kullanım Yeterlilikleri
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
13. Türkçe Ses ve Artikülasyon Öğretimi İçin Bilgisayar Destekli Öğretim Materyali
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
15. Açıklayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi ile Öğretmen Adayları İçin İnternet Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
16. Eğitici Bilgisayar Formatör Öğretmenlerinin Profilleri ve Bilişim Teknolojilerinin Okullarda Etkin Kullanımıyla İlgili Görüşleri Trabzon İli Örneği
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
17. Development and Validation of an Internet Use Attitude Scale With The Explanatory and Confirmatory Factor Analysis
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. GLOGSTER
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE WEB 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.214-227, 2017
Diğer Yayınlar
1
1. Spamlar(Yığın İletiler), Etkileri ve Korunma Yolları
Diğer, ss.26-29, 2007