Makaleler
3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Özel Eğitim Sınıflarına Bilişim Teknolojileri Entegrasyonunda Teknoloji Planlama Sürecine İlişkin Bir Değerlendirme
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.164-165, (Özet Bildiri)
2. Öğretmen Adaylarının Etkileşimli Tahta Kullanımı Algıları ve Kullanım Niyetlerinin Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2762-2763, (Özet Bildiri)
3. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Taslak Öğretim Programının Eleştirel Bir Bakış Açısıyla İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.87-88, (Özet Bildiri)
4. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları ve Teknopedagojik Yeterlikleri
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.19, (Özet Bildiri)
5. Role Model for Educational Technology: Perceptions of Prospective Teachers' about Academicians
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Budapeşte, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
6. Improving the Smart Board Skills of Prospective Teachers Through Smart Board Course : A Case Study
3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.121-122, (Özet Bildiri)
7. ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
3rd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
8. Eğitsel Teknoloji Kullanımında Rol MOdel:Öğretmen Adaylarının Okul Rehber Öğretmenine İlişkin Algıları
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, cilt.-, ss.143, (Özet Bildiri)
9. Böte öğretmen adaylarının tekno-koçluk deneyimi: Blogların eğitime entegrasyonu
2 nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
10. Farklı Kavram Değişim Yaklaşımlarının Öğrencilerin Kavramlasal Değişim Süreçlerine Etkisi:"Yüzme ve Batma"
1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, cilt.-, (Özet Bildiri)
11. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğretimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları ve Teknoloji Kullanım Yeterlilikleri
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
13. Türkçe Ses ve Artikülasyon Öğretimi İçin Bilgisayar Destekli Öğretim Materyali
20. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2010, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
15. Açıklayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi ile Öğretmen Adayları İçin İnternet Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
16. Eğitici Bilgisayar Formatör Öğretmenlerinin Profilleri ve Bilişim Teknolojilerinin Okullarda Etkin Kullanımıyla İlgili Görüşleri Trabzon İli Örneği
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
17. Development and Validation of an Internet Use Attitude Scale With The Explanatory and Confirmatory Factor Analysis
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. GLOGSTER
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE WEB 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.214-227, 2017
Diğer Yayınlar
1
1. Spamlar(Yığın İletiler), Etkileri ve Korunma Yolları
Diğer, ss.26-29, 2007