Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Alternative Education Approaches and Their Effects on The Learning Space
International Journal of Innovative Research in Education (, cilt.4, sa.4, ss.202-2014, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Waldorf: Sanat İçinde Bir Eğitim Modeli
Mimarlık ve Dekorasyon Dergisi, sa.266, ss.24-26, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Duyuların Öğrenmeyi Destekleyen Mekansal Biçimlenmeleri: Karşılaştırmalı Görsel Bir Analiz
International School Principals Conference (ISPC2019), İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Haziran 2019, ss.56-57
Pazarlama Stratejisi ve Mimarlık İlişkisinde Bir Mekan Üretimi Olarak Türkiye'de Fuarlar
XI. Uluslararası Sinan Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.305-314
Mimarlıkta İşlevsel ve Ekonomik Bir Yaklaşım: Montessori Okulları
XI. Uluslararası Sinan Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 11 - 12 Nisan 2019, ss.219-228
Trabzon Karadeniz Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Binası
Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları XII, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2016
Gümrük Binaları Trabzon
Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları XII, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2016
Trabzon Gümrük Binaları
DOCOMOMO_Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Aralık 2016, ss.59
A study on the architecture students' disability awareness
X. ECSBS- European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.412
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitim Mekanlarının Sosyal Gücü Üzerine
Eğitim Yapıları ve Tasarımı, Şensoy Al, Selda, Editör, Pegem Akademi, ss.473-494, 2020
Mimarlıkta Bağlamsal Denemeler: Stüdyo Çalışmaları
Fill in the Blanks: Fener-Balat Workshop 2015, Gür Ş. Ö., Evcil A. N., Erkartal, P. Ö., Editör, Beykent Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.165-181, 2016
Eğitim Yapılarında Öğrenci Odaklı Tasarım ve Katılımın Sağlanması Üzerine Bir Araştırma
Çocukların Şehri Üzerine, , Editör, Marmara Belediyeler Birliği Kültür Yayınları, İstanbul, ss.122-148, 2015