Yaptığı Tezler
2020
2020Doktora
Otomatik Geri Bildirimin Etkililiğinin Ve Otomatik Puanlamanın İngilizce Kompozisyon Puanlarının Değişkenliğine Ve Güvenirliğine Etkisinin İncelenmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce
2010
2010Yüksek Lisans
Yaratıcı Dramanın Dil Öğreniminde Motivasyonu Artırma Üzerindeki Etkisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Sertifika, Kurs ve Eğitimler
2022
2022Eğiticilerin Eğitimi
Mesleki Eğitim
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2021
2021Akademik Düzeyde Bilimsel Araştırma Projesi Hazırlama Eğitimi
Proje Yönetimi
Karadeniz Teknik Üniversitesi
2021
2021Academic English Conference
Yabancı Dil
Cambridge University Press
Araştırma Alanları
İngilizce Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Yabancı Diller Yüksekokulu, Temel İngilizce
Akademi Dışı Deneyim
2008 - 2010
2008 - 2010İngilizce Öğretmeni
Milli Eğitim Bakanlığı, İngilizce Öğretmeni
Makaleler
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
2025
20251. Enhancing Feedback Literacy in EFL Writing: Exploring the Impact of Interactionist Dynamic Assessment
Sarı E.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.25, sa.3, ss.1609-1627, 2025 (TRDizin)
2024
20242. Investigating the quality of a high-stakes EFL writing assessment procedure in the Turkish higher education context
Sarı E.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, sa.4, ss.660-674, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20243. The impact of automated writing evaluation on English as a foreign language learners' writing self-efficacy, self-regulation, anxiety, and performance
Sarı E., Han T.
JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING
, cilt.40, sa.5, ss.2065-2080, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20244. An investigation on the use of automated feedback in Turkish EFL students' writing classes
Han T., SARI E.
COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
, cilt.37, sa.4, ss.961-985, 2024 (AHCI, SSCI, Scopus)
2022
20225. Using generalizability theory to investigate the variability and reliability of EFL composition scores by human raters and e-rater
SARI E., Han T.
PORTA LINGUARUM
, cilt.2022, sa.38, ss.27-45, 2022 (AHCI, SSCI, Scopus)
2022
20226. An Investigation of Turkish EFL Instructors’ Beliefs about Writing in English
Sarı E., Han T.
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , cilt.12, sa.1, ss.169-184, 2022 (TRDizin)
2021
20217. Automated L2 Writing Performance Assessment: A Literature Review
Sarı E., Han T.
THE READING MATRIX:AN INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL , cilt.21, sa.2, ss.66-84, 2021 (Hakemli Dergi)
2018
20188. A Qualitative Investigation into the Pronunciation Anxiety in a Foreign Language Classroom
Yağız O., Ötügen R., Sarı E.
27th International Conference on Educational Sciences , ss.2681-2690, 2018 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
2017
20179. Turkish Academics’ and Students’ Views of English Grammar Teaching: Explicit or Implicit?
Sarı E., Yağız O., Konca M. Y.
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE , cilt.8, ss.121-132, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. AI vs. Human Scoring in EFL Writing: An Analysis of Interrater and Intrarater Reliability
Sarı E.
10th International KTUDELL Conference: Language, Literature, and Translation, Trabzon, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2025, ss.38, (Özet Bildiri)
2023
20232. The Impact of Scoring Method on the Variability and Reliability of Scores in an Institutional High-stakes Writing Assessment Context
Sarı E.
9th International KTUDELL Conference: Language, Literature and Translation, Trabzon, Türkiye, 25 - 26 Eylül 2023, ss.28, (Özet Bildiri)
2023
20233. Examining the Impact of Automated Feedback on Enhancing Learner Autonomy in EFL Writing
Sarı E.
3 rd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.145, (Özet Bildiri)
2023
20234. Examining the Efficacy of a Teacher Training Program in Equipping Pre-service EFL Teachers for Technology Integration
Sarı E.
3 rd International Conference on Educational Technology and Online Learning –, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.144, (Özet Bildiri)
2023
20235. Examining the Variability and Reliability of Holıstıc Writing Scores Given by EFL Instructors
Sarı E.
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1384-1385, (Özet Bildiri)
2023
20236. A Curriculum Renewal Project for the English Preparatory Program of a State University
Çiçek M., Sarı E.
10. INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.1390-1391, (Özet Bildiri)
2021
20217. The Use of Automated Feedback in EFL Writing Classes: A Pilot Study
Sarı E.
14th International IDEA Conference, Trabzon, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2021, ss.38, (Özet Bildiri)
2017
20178. Turkish Academics’ and Students’ Views of English Grammar Teaching: Explicit or Implicit?
Sarı E., Yağız O., Konca M. Y.
ISLET 2017, Rome, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.209-210, (Özet Bildiri)
2016
20169. Turkish Academics' Views of English Grammar Teaching: Explicit or Implicit
Sarı E., Barın M., Beşe A.
International Contemporary Education Research Congress, Muğla, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2016, ss.73, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Bir Devlet Üniversitesinin İngilizce Hazırlık Programının Müfredat Yenileme Çalışması
Çiçek M., Sarı E.
Farklı Bakış Açıları ile Yenilikçi Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Doç. Dr. Saadet Kuru Çetin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.73-89, 2023
2023
20232. Bütüncül Değerlendirme Sürecinden Elde Edilen Yazma Puanlarının Değişkenliğinin ve Güvenirliğinin Genellenebilirlik Kuramı ile İncelenmesi
Sarı E.
Farklı Bakış Açıları ile Yenilikçi Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Doç. Dr. Saadet Kuru Çetin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.58-72, 2023
2022
20223. Edebiyatla Dil Öğretimi Eğitiminin İngilizce Öğretmen Adaylarının Dil Öğretiminde Edebiyat Kullanımına Yönelik Algı ve Tutumlarını Nasıl Etkilediği Üzerine Bir İnceleme: TÜBİTAK 2237-A Projesi Örneği
Han T., Sarı E.
Dil, Edebiyat ve Çeviri Çalışmaları, Prof. Dr. Onur KÖKSAL,Dr. Öğr. Üyesi Nuray PAMUK ÖZTÜRK,Dr. Öğr. Üyesi Mustafa DOLMACI, Editör, Çizgi Kitabevi, Konya, ss.2-18, 2022
2022
20224. Edebi Metinlerin Yabancı Dilde Yazma Becerilerini Geliştirmede Kullanımı
Sarı E.
Yabancı Dil Öğretiminde Edebi Metinlerin Kullanımı: Teoriden Pratiğe, Turgay HAN,Gülhanım Bihter YETKİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.129-148, 2022
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kasım 2023
Kasım 2023JOURNAL OF COMPUTER ASSISTED LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2022
Aralık 2022COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2022
Eylül 2022COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2022
Ocak 2022Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
SSCI Kapsamındaki Dergi
Akademik Dolaşım Faaliyetleri
2014 - 2014
2014 - 2014Erasmus Programı
Personel Hareketliliği
Université de Rouen, Fransa
Ödüller
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
06 Ekim 2021 - 08 Ekim 2021
06 Ekim 2021 - 08 Ekim 202114. Uluslararası IDEA Konferansı
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
20 Nisan 2017 - 23 Nisan 2017
20 Nisan 2017 - 23 Nisan 20173. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu
Katılımcı
Rome-İtalya
29 Eylül 2016 - 02 Ekim 2016
29 Eylül 2016 - 02 Ekim 2016Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi
Katılımcı
Muğla-Türkiye
Burslar
2015 - 2019
2015 - 20192211-A Genel Yurtiçi Doktora Burs Programı
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 42
h-indeksi (WOS): 3
Bilimsel Araştırma / Çalışma Grubu Üyelikleri
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam Ediyor