Dr. Öğr. Üyesi MERAL BEŞKEN ERGİŞİ
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Karadeniz Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
2
Tümü (2)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (1)
1.
Teaching profession career ladder programme in Turkey: implementation, outcomes and challenges
Cil E.
,
Cepni S.
,
Besken-Ergisi M.
EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.37, sa.2, ss.237-258, 2014 (SSCI, Scopus)
2.
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Eğitimlerinin Sınıf Yönetimi ve Stratejileri Üzerindeki Etkisine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.224-238, 2014 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
1.
OBADER uygulama süreci üzerine özel durum çalışması
Öztürk Y.
,
YURT Ö.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
MACUN A.
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.129, (Özet Bildiri)
2.
Principals, Teachers and Power in Early Childhood Education Settings: A Foucauldian Analysis
BEŞKEN ERGİŞİ M.
69th OMEP World Assembly and Conference, Opatija, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
3.
Öğretmene Göre Kalite Nedir? Okul Öncesi Eğitim Öğretmenlerinin Öğretmen Kalitesi ile İlgili Görüşleri Üzerine Özel Durum Çalışması
ÖZTÜRK Y.
,
ÖZER Z.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
GANGAL M.
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
4.
Revision of Turkish early childhood education curriculum: how does the new program protect Turkish children’s rights?
öztürk y.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
25th EECERA ANNUAL CONFERENCE, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2015, ss.15, (Özet Bildiri)
5.
Çocuk sosyolojisi açısından 60-72 ay yaş grubu okul öncesi dönem çocuklarının aile algılarının incelenmesi
AKPINAR Ü.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
BİÇER B.
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.164, (Özet Bildiri)
6.
Okul Öncesi Eğitim Programının sınıf yönetimi boyutuyla incelenmesi
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
ÇELEBİ Ş.
4. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 2 - 05 Eylül 2015, ss.78, (Özet Bildiri)
7.
Early Childhood Student Teachers’ Professional Identity Perception and Formation: A case from Turkey
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
AKPINAR Ü.
ATEE Annual Conference 2014, Braga, Portekiz, 24 - 27 Ağustos 2014, ss.12, (Özet Bildiri)
8.
Studying the effects of preservice teachers’ training at the college and their student teaching experiences on their classroom management, coping strategies with difficulties, and problem solving skills
ÖZTÜRK Y.
,
GANGAL M.
,
BEŞKEN ERGİŞİ M.
3. uluslararası okul öncesi eğitim kongresi, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.243-245, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1.
İstenmeyen Davranışlar,Nedenleri ve Yönetimi
BEŞKEN ERGİŞİ M.
,
GANGAL M.
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi, Yoleri,S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.175-200, 2017
2.
ÇOCUK İSTİSMARI VE İHMALİ
BEŞKEN ERGİŞİ M.
RUH SAĞLIĞI, Prof. Dr. Abide Güngör Aytar, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.180-205, 2015
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Yayın (WoS)
1
Yayın (Scopus)
2
Atıf (WoS)
1
H-İndeks (WoS)
1
Atıf (Scopus)
1
H-İndeks (Scopus)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları