Metrikler
Yaptığı Tezler
2004
2004Doktora
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL KAYGI PROBLEMLERİNİ AÇIKLAMA VE GİDERMEYE YÖNELİK GERÇEKLİK TERAPİSİ ORYANTASYONLU BİR YARDIM MODELİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
1998
1998Yüksek Lisans
ALGILANAN KONTROL DÜZEYİNE GÖRE FARKLILAŞAN STRESLE BAŞA ÇIKMA DAVRANIŞLARI
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Makaleler
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (10)
2018
20181. Body image, subjective happiness and eating attitudes among 19 to 63 years-old Turkish women
OKTAN V., PALANCI M.
The Journal of Happiness & Well-Being , cilt.6, sa.2, ss.114-124, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20182. A Prediction of the Resilience, Subjective Well-Being and Marital Adjustment of the Parents Having Children with Disabilities based on Psycho-Social Competence
Palanci M.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.43, sa.193, ss.217-236, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2016
20163. Relation of the Nine Types of Temperament Model with Personality Disorders
Yilmaz E. D., Gencer A. G., Unal O., Palanci M., KANDEMİR M., Selcuk Z., et al.
DUSUNEN ADAM-JOURNAL OF PSYCHIATRY AND NEUROLOGICAL SCIENCES
, cilt.29, sa.1, ss.15-28, 2016 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2015
20154. Üstün yetenekliler ve Gerçeklik
PALANCI M.
Artı Eğitim , cilt.11, sa.131, ss.28-30, 2015 (Hakemsiz Dergi)
2015
20155. Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
PALANCI M., ÇAKIROĞLU O.
International Journal of Human Science , cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
2015
20156. Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
PALANCI M., ÇAKIROĞLU O.
International Journal of Human Science , cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
2015
20157. Web Kullanıcıları Öz-Yeterlik Ölçeği’nin (WKÖÖ) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
ALTUN T., Palancı M.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20158. Validity-Reliability of Nine Types Temperament Scale Adolescent Form (NTTS-A) and Relationship Between Temperament Types and Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Yilmaz E. D., Unal O., Palanci M., Kandemir M., Orek A., Akkin G., et al.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.179, ss.361-381, 2015 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2015
20159. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MÜZİK PERFORMANS KAYGISI ÖLÇEĞİNİN UYARLAMA ÇALIŞMASI
PALANCI M., DİNÇ ALTUN Z.
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.8, sa.2, ss.155-166, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201510. Adaptation of web users self-efficacy scale (WUSE) to Turkish: Validity and reliability study
PALANCI M., ALTUN T.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201511. Music Performance Anxiety Scale
PALANCI M.
International Journal of Psychology and Educational Studies , cilt.2, sa.1, ss.9-17, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201412. Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
KARAL Y., KARAL H., COŞAR A. M., ALTUN T., ŞILBIR L., BAHÇEKAPILI E., et al.
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY , cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (TRDizin)
2014
201413. Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
Karal Y., Karal H., Coşar M., ALTUN T., Şılbır L., Bahçekapılı E., et al.
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) , cilt.5, sa.4, ss.114-129, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201414. Designing learning materials within the framework of the ALIS-T project: Story telling activities for hearing impaired individuals.
Karal Y., Karal H., Coşar A. M., Altun T., Şilbir L., Bahçekapili E., et al.
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) , cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201415. Tendencies of the Researches Published in Education and Science Journal: Content Analysis
Selcuk Z., Palanci M., KANDEMİR M., DÜNDAR H.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.173, ss.428-449, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201416. Analysis of academic self-efficacy, self esteem and coping with stress ski,lls predictive power academic procrastation
PALANCI M.
Educational Research and Reviews , cilt.9, sa.5, ss.146-152, 2014 (Hakemli Dergi)
2011
201117. Matematiksel kanıt yapmaya yönelik görüş ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
AYDOĞDU İSKENDEROĞLU T., BAKİ A., PALANCI M.
.Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.181-203, 2011 (TRDizin)
2007
200718. KTÜ Trabzon Sağlık Yüksekokulu Öğrencilerinin Stres Faktörleri ve Yardım Arama Tutumları
HİNTİSTAN S., ÇİLİNGİR D., NURAL N., PALANCI M., KIRAN E.
Hemşirelik Forumu Dergisi , cilt.4, ss.117-121, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. “ERGENLERDE KENDİNE ZARAR VERME DAVRANIŞI VE DUYGULARI DÜZENLEME"
OKTAN V., Palancı M.
6.Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi’, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.194, (Özet Bildiri)
2018
20182. “ERGENLERDE KENDİNE ZARAR VERME DAVRANIŞININ BENLİK SAYGISI VE STRESLE BAŞAÇIKMA BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ”
PALANCI M., OKTAN V.
6.Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi’, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.203, (Özet Bildiri)
2015
20153. Kendine Zarar Verme Eğilimi Ölçeği (KZVEÖ)Ergen Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
OKTAN V., Palancı M.
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.225-227, (Tam Metin Bildiri)
2014
20144. Eğitim Teknolojisi Alanında Yürütülen Açımlayıcı Faktör AnaliziÇalışmalarında Yapılan Yaygın Raporlama Hataları
URSAVAŞ Ö. F., McILROY D., ŞAHİN S., İSLAMOĞLU H., PALANCI M., ŞEKER M. E.
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trakya, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
20145. Academic functional procrastination: Validity and reliability study
KANDEMİR M., Palanci M.
ERPA International Congress on Education (ERPA), İstanbul, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2014, cilt.152, ss.194-198, (Tam Metin Bildiri)
2012
20126. Alternatif İletişim Aracı Olarak Türkçe İçin Bir Grafik Sembol Sisteminin Tasarımı: Standart Grafik Sembollerin Belirlenmesi
Aydın Y., ŞILBIR L., KARAL H., ALTUN T., Palancı M., Küçüksüleyman N.
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ITTES), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.70-71, (Özet Bildiri)
2012
20127. Opinion of teaching staff in distance education systems, regarding the assessment and evaluation process
Iskenderoglu M., Iskenderoglu T. A., Palanci M.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4661-4665, (Tam Metin Bildiri)
2010
20108. Explanation of school administrators' problem solving skills with their personality traits, emotional intelligence and emphatic tendency
Palanci M., Okutan M.
1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri)
2000
20009. Farklı Bölümlerde okuyan Üniversite Öğrencilerinin cinsiyet Rolleri ve Başa Çıkma Davranışları
Özbay Y., PALANCI M., ŞAHİN M., İSKENDEROĞLU M.
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2000
200010. The Relatıonshıp Between Interpersonal Stress And Empathy
Özbay Y., ŞAHİN M., PALANCI M.
21. International Conference Of the Society For Stress And Anxiety Research (STAR), Bratislava, Slovakya, 20 - 22 Haziran 2000, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2015
20151. Piaget'in Bilişsel ve Duyuşsal Gelişim Kuramı
PALANCI M.
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2015