Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
Scopus (8)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (1)
1. Yaratıcı drama yönteminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma motivasyonu ve tutumlarına etkisi
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.297-313, 2018 (TRDizin)
2. Sınıf öğretmeni adaylarının farklı metin türlerine yönelik hazırladıkları soruların incelenmesi.
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.4, ss.569-582, 2018 (SSCI, Scopus)
3. Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.166-182, 2018 (TRDizin)
5. Sınıf öğretmenlerinin yazma güçlüğüne ilişkin görüşleri
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.61, ss.700-718, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
6. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Hazırbulunuşluk Düzeylerinin İncelenmesi
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.41, sa.186, ss.21-36, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
9. Okul öncesi öğretmenlerinin okuma-yazmaya hazırlığa yönelik yaptıkları çalışmaların incelenmesi.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.5, sa.7, ss.1188-1199, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
11. Erken çocukluk döneminde fonolojik farkındalık becerisinin geliştirilmesi: Örnek bir etkinlik.
Çoluk Çocuk Dergisi
, sa.91, ss.46-47, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1265-1266, (Özet Bildiri)
2. Okul öncesi dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalıklarının İncelenmesi
4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.60-65, (Tam Metin Bildiri)
3. Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe dersine ilişkin sordukları soruların incelenmesi
4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.50-53, (Tam Metin Bildiri)
4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Anadili Türkçe Olmayan Çocuklara Türkçe Öğretimi Konusunda Özyeterliklerinin İncelenmesi
16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.289, (Özet Bildiri)
5. Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.294, (Özet Bildiri)
6. İlkokul Birinci Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Hazırbulunuşluklarının Bazı Değişkenler Bakımından İncelenmesi
14. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.139-140, (Özet Bildiri)
Kitaplar
14
1. İlkokuma-Yazma Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme.
İlkokuma Yazma Programı ve Öğretimi., Çelenk S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.333-364, 2013
2. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 5
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
3. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 2
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
4. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 3
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
5. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 1
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
6. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 4
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
7. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 6
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
8. İlköğretim 1. sınıf okuma yazma öğreniyorum kitabı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
9. İlköğretim türkçe 1 ders kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
10. Okuma yazmaya hazırlık.
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
11. İlköğretim türkçe 1 öğrenci çalışma kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık., Ankara, 2011
12. İlköğretim türkçe 1 öğretmen kılavuz kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
13. Native and foreign language education: The investigation of vocabulary of primary school first year students in terms of several variables
Horizons in Education, Papanikos G. T., Pappas N., Editör, Atiner Sa, Atina, ss.357-366, 2010
14. Native and foreign language education: The opinions of classroom teachers, pre-service teachers of classroom teaching and first year students of primary education on cursive handwriting
Horizons in Education, Papanikos G. T., Pappas N., Editör, Atiner Sa, Atina, ss.367-379, 2010
