Eğitim Bilgileri
2013 - 2014
2013 - 2014Doktora
Liverpool John Moores University, Natural Science and Pyschology, İngiltere
2010 - 2014
2010 - 2014Doktora
Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2008 - 2010
2008 - 2010Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Fakültesi, Bilgisayar Bilimleri, Türkiye
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Bilgisayar Bilimleri
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Fakültesi, Bilgisayar Bilimleri
2022 - 2022
2022 - 2022Prof. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2017 - 2022
2017 - 2022Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2014 - 2017
2014 - 2017Dr. Öğr. Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2013 - 2014
2013 - 2014Araştırma Görevlisi
Liverpool John Moores University, Natural Science and Psychology
2011 - 2013
2011 - 2013Araştırma Görevlisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2005 - 2011
2005 - 2011Okutman
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2017 - 2019
2017 - 2019Fakülte Kurulu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2017 - 2019
2017 - 2019Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2015 - 2019
2015 - 2019Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2014 - 2019
2014 - 2019Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2014 - 2019
2014 - 2019Rektör Danışmanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rektorluk
2014 - 2019
2014 - 2019Daire Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rektorluk, Bilgi İşlem
Akademi Dışı Deneyim
2019 - 2024
2019 - 2024Başkan
TÜBİTAK, TÜBİTAK, Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı, Başkan
Yönetilen Tezler
2022
2022Doktora
Technology use: Implications for subjective well-being, anxiety, mental health and academic performance
Ursavaş Ö. F. (Danışman)
V.Caba(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmen adaylarının kültürel değerlerine göre hazcı ve faydacı motivasyonlarının mobil teknolojileri kullanımlarına yönelik davranışsal niyetlerinin üzerindeki etkisi
Ursavaş Ö. F. (Danışman)
A.AKTAŞ(Öğrenci)
2019
2019Doktora
Öğretmen adaylarının mobil teknoloji destekli eğitsel uygulamalara yönelik kabul ve kullanım davranışlarının incelenmesi
Ursavaş Ö. F. (Danışman)
H.İSLAMOĞLU(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (24)
ESCI (4)
Scopus (25)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
2025
20251. Rethinking the importance of social norms in generative AI adoption: investigating the acceptance and use of generative AI among higher education students
Ursavaş Ö. F., Yalçın Y., İslamoğlu H., Bakır Yalçın E., Cukurova M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY IN HIGHER EDUCATION
, cilt.22, sa.1, 2025 (SSCI)
2025
20252. Examining the Relationships Among Teacher Characteristics, Collaboration, AI‐Integrated TPACK, and Teacher Enthusiasm: A Multi‐Group Analysis by Gender
Kaya D., Ursavaş Ö. F., Durak H. Y.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.60, sa.1, ss.1-47, 2025 (SSCI)
2025
20253. Investigating the role of emotions in pre-service teachers’ acceptance and use of learning management systems
Yalçın Y., Bakır Yalçın E., İslamoğlu H., Ursavaş Ö. F.
AUSTRALASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.41, sa.4, ss.32-47, 2025 (SSCI)
2025
20254. Climate Change and Non-Communicable Diseases: A Bibliometric, Content, and Topic Modeling Analysis
Dilaver I., KARAKULLUKÇU S., GÜRCAN F., TOPBAŞ M., URSAVAŞ Ö. F., BEYHUN N. E.
Sustainability (Switzerland)
, cilt.17, sa.6, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2025
20255. GenAI as metacognitive scaffolding in flipped classrooms: Impact on learner outcomes
Yildiz Durak H., Kaya D., Ursavaş Ö. F.
Innovations in Education and Teaching International
, 2025 (SSCI, Scopus)
2021
20216. Measuring instructional design competencies of future professionals: construct validity of the ibstpi(R) standards
YALÇIN Y., Ursavas Ö. F., Klein J. D.
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.69, sa.3, ss.1701-1727, 2021 (SSCI)
2021
20217. Pre-service teachers' acceptance of mobile-technology-supported learning activities
İSLAMOĞLU H., KABAKÇI YURDAKUL I., Ursavas Ö. F.
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.69, sa.2, ss.1025-1054, 2021 (SSCI)
2021
20218. BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETİM TASARIMI YETERLİKLERİNİN İNCELENMESİ
YALÇIN Y., URSAVAŞ Ö. F.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.1, ss.65-92, 2021 (Hakemli Dergi)
2019
20199. Genetic and Environmental Sources of Nomophobia: A Small-Scale Turkish Twin Study
Deryakulu D., Ursavas Ö. F.
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS
, cilt.6, sa.1, ss.147-162, 2019 (ESCI)
2019
201910. The effect of subjective norms on preservice and in-service teachers' behavioural intentions to use technology: A multigroup multimodel study
Ursavas Ö. F., YALÇIN Y., BAKIR YALÇIN E.
BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.50, sa.5, ss.2501-2519, 2019 (SSCI)
2019
201911. Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DERYAKULU D., SANCAR R., URSAVAŞ Ö. F.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.9, sa.1, ss.154-168, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
201812. How teachers' personality affect on their behavioral intention to use tablet PC
Camadan F., REİSOĞLU İ., Ursavas Ö. F., Mcilroy D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.35, sa.1, ss.12-28, 2018 (ESCI)
2017
201713. Secondary Level Achievement Non-Intellective Factors Implicated in the Process and Product of Performance
McIlroy D., Palmer-Conn S., Lawler B., Poole K., Ursavas Ö. F.
JOURNAL OF INDIVIDUAL DIFFERENCES
, cilt.38, sa.2, ss.102-112, 2017 (SSCI)
2017
201714. The effects of cognitive style on Edmodo users' behaviour A structural equation modeling-based multi-group analysis
Ursavas Ö. F., REİSOĞLU İ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.34, sa.1, ss.31-50, 2017 (ESCI)
2016
201615. Intrapair Similarity of Computer Self-Efficacy in Turkish Adolescent Twins
Deryakulu D., Mcilroy D., Ursavas Ö. F., Caliskan E.
JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
, cilt.54, sa.6, ss.840-862, 2016 (SSCI)
2016
201616. Exploring the digital natives among pre-service teachers in Turkey: a cross-cultural validation of the Digital Native Assessment Scale
Teo T., KABAKÇI YURDAKUL I., Ursavas Ö. F.
INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
, cilt.24, sa.6, ss.1231-1244, 2016 (SSCI)
2016
201617. Measurement Invariance of the Digital Natives Assessment Scale Across Gender in a Sample of Turkish University Students
Ursavas Ö. F., KABAKÇI YURDAKUL I., Turk M., Mcilroy D.
JOURNAL OF EDUCATIONAL COMPUTING RESEARCH
, cilt.54, sa.4, ss.513-530, 2016 (SSCI)
2016
201618. From editor
Yalin H. I., Teo T., Yurdakul I. K., McIlroy D., Ursavaş Ö. F.
Egitim ve Bilim
, cilt.41, sa.188, 2016 (SSCI)
2015
201519. FATİH Projesi Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların İçerik Analizi
İSLAMOĞLU H., URSAVAŞ Ö. F., İlknur R.
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama , cilt.5, sa.1, ss.161-183, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Distal and proximal associates of academic performance at secondary level: A mediation model of personality and self-efficacy
McIlroy D., Poole K., Ursavas Ö. F., Moriarty A.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES
, cilt.38, ss.1-9, 2015 (SSCI)
2015
201521. Öğretmen Adaylarının BİT Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Cinsiyet Etkisinin İncelenmesi
URSAVAŞ Ö. F.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.1, ss.68-88, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201522. The influence of hedonic and utilitarian motivations on teachers behavioral intention to use tablet PCs Öʇretmenlerin Hazci ve Faydaci Motivasyonlarinin Tablet PC Kullanimina Yönelik Davranişsal Niyetleri Üzerindeki Etkisi
Ursavaş Ö. F.
Egitim ve Bilim
, cilt.40, sa.179, ss.25-43, 2015 (SSCI)
2014
201423. Öğretmenler için teknoloji kabul ölçeği Ö TKÖ
URSAVAŞ Ö. F., ŞAHİN S., David M.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.10, sa.4, ss.885-917, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201424. The Role of Discipline in Determining Turkish Pre-Service Teachers' Behavioral Intentions to Use ICT
Ursavas Ö. F., ŞAHİN S., McIlroy D.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.175, ss.136-153, 2014 (SSCI)
2014
201425. An Integrated Approach for Preservice Teachers' Acceptance and Use of Technology: UTAUT-PST Scale
KABAKÇI YURDAKUL I., Ursavas Ö. F., Isciturk G. B.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.55, ss.21-36, 2014 (ESCI)
2014
201426. Genetic and environmental influences on problematic Internet use: A twin study
Deryakulu D., Ursavas Ö. F.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.39, ss.331-338, 2014 (SSCI)
2013
201327. Reconsidering the role of attitude in the TAM: An answer to Teo (2009) and Nistor and Heymann (2010), and Lopez-Bonilla and Lopez-Bonilla (2011)
Faruk Ursavas Ö. F.
BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.44, sa.1, 2013 (SSCI)
2012
201228. An Assessment of Pre-Service Teachers' Technology Acceptance in Turkey: A Structural Equation Modeling Approach
Teo T., URSAVAŞ Ö. F., Bahcekapili E.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
, cilt.21, sa.1, ss.191-202, 2012 (SSCI)
2011
201129. Efficiency of the technology acceptance model to explain pre-service teachers' intention to use technology: A Turkish study
Teo T., URSAVAŞ Ö. F., Bahçekapili E.
Campus-Wide Information Systems
, cilt.28, sa.2, ss.93-101, 2011 (Scopus)
2011
201130. A multivariate analysis of the effect of gender on computer anxiety among elementary school teachers
Ursavas Ö. F., Teo T.
BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.42, sa.2, 2011 (SSCI)
2010
201031. Tutor Computer Formative Teachers Opinions on the Effective Use of Information Technologies at Schools Trabzon Province Sample
Şahin A., URSAVAŞ Ö. F.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.1, sa.2, ss.50-64, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201032. Postgraduate students research self efficacy beliefs and computer attitudes
Cemalettin İ., TEKBIYIK A., URSAVAŞ Ö. F.
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.127-145, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Geleceğin öğretim teknologlarının öğretim tasarımı yeterliklerinin incelenmesi: Öğrenciler kendilerini ne kadar yeterli görüyorlar?
YALÇIN Y., URSAVAŞ Ö. F.
International Computer and Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2018
20182. Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’xxdan Digcomp2.1’xxe Geçiş
BAKIR E., İSLAMOĞLU H., REİSOĞLU İ., URSAVAŞ Ö. F.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
2017
20173. Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısınınİncelenmesi
BAKIR E., İSLAMOĞLU H., REİSOĞLU İ., URSAVAŞ Ö. F.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
2017
20174. Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
İSLAMOĞLU H., BAKIR E., REİSOĞLU İ., URSAVAŞ Ö. F.
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
20175. Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E., REİSOĞLU İ.
ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20176. YGS-1 ‘den MF-1 ‘e GeçiĢ: BÖTE’ler için Bir Değerlendirme
URSAVAŞ Ö. F., Çırakoğlu N., Keskin O.
ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20177. Bağımsız Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E.
ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
20178. Digital Profiles on Online Platforms: How Do Children Create Their Digital Profiles?
ÇOLAK C., BAKIR E., URSAVAŞ Ö. F.
European Conference on Educational Research (ECER), Copenhagen, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
2016
20169. Teknoloji Uyarlama Çalışmalarında Kullanılan İnanç Değişkenlerinin Ölçümü Algılanan Kullanışlılık veAlgılanan Kullanım Kolaylığı
URSAVAŞ Ö. F., İSLAMOĞLU H., REİSOĞLU İ.
IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, ss.128, (Özet Bildiri)
2016
201610. Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Temel Kullanıcı Düzeyindeki Faktör Yapısının İncelenmesi
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E., REİSOĞLU İ.
IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, ss.135, (Özet Bildiri)
2016
201611. Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması
URSAVAŞ Ö. F., ÇEBİ A., GÜYER T.
IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, ss.127, (Özet Bildiri)
2016
201612. Computer Phobia among Turkish Pre Service Teachers
URSAVAŞ Ö. F.
XXIII Comparative Education Society in Europe Conference, Atina, Yunanistan, 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)
2015
201513. Which variables should be used when designing probability based adaptive learning media
GÜYER T., URSAVAŞ Ö. F., ÇEBİ A.
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201514. Eğitsel Sosyal Bir Ağ Olan Edmodo Kullanımına Bilişsel Stilin Etkisi Bir Çoklu Grup YapısalEşitlik Modeli Çalışması
URSAVAŞ Ö. F., REİSOĞLU İ., BECİT İŞÇİTÜRK G.
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201515. Öğretmenlerin Teknoloji Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetlerinin Beş Faktör KişilikÖzelliklerine Göre İncelenmesi Bir Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleme Çalışması
URSAVAŞ Ö. F., CAMADAN F., BAHÇEKAPILI T.
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201516. Teachers behavioural intention to use ICT A Structural Equation Model Approach
URSAVAŞ Ö. F., Bahçekapılı T., Camadan F., İSLAMOĞLU H.
Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, cilt.2015, ss.2875-2880, (Tam Metin Bildiri)
2014
201417. Eğitim Teknolojisi Alanında Yürütülen Açımlayıcı Faktör AnaliziÇalışmalarında Yapılan Yaygın Raporlama Hataları
URSAVAŞ Ö. F., McILROY D., ŞAHİN S., İSLAMOĞLU H., PALANCI M., ŞEKER M. E.
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trakya, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2014
201418. Fatih Projesi Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların İçerik Analizi
İSLAMOĞLU H., URSAVAŞ Ö. F., ÖZCAN S.
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.12, (Özet Bildiri)
2012
201219. Böte ler Kapatılmalı mı
URSAVAŞ Ö. F., ATALAY H.
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2009
200920. An Investigation Of Student Teachers Development Through Instructional Movie Design in Windows Movie Maker
YİĞİT N., URSAVAŞ Ö. F., ALEV N.
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200921. Eğitici Bilgisayar Formatör Öğretmenlerinin Profilleri ve Bilişim Teknolojilerinin Okullarda Etkin Kullanımıyla İlgili Görüşleri Trabzon İli Örneği
ŞİMŞEK A., URSAVAŞ Ö. F.
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
2009
200922. Development and Validation of an Internet Use Attitude Scale With The Explanatory and Confirmatory Factor Analysis
URSAVAŞ Ö. F., YİĞİT N., ŞİMŞEK A.
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
20221. Conducting Technology Acceptance Research in Education Theory, Models, Implementation, and Analysis
Ursavaş Ö. F.
Springer Nature, London, 2022
2020
20202. Diğer Yazılımlar-3. Parti Yazılımlar
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E.
Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram S., Kızılkaya Cumaoğlu G., Kuşbeyzi Aybar İ, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, ss.121-139, 2020
2020
20203. Kelime işlemci Programları
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram,Servet; Kızılkaya cumaoğlu,Gonca; Kuşbeyzi Aybar, İlknur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.143-170, 2020
2020
20204. Dosya Yönetimi
URSAVAŞ Ö. F., İSLAMOĞLU H.
Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Servet Bayram, Gonca Kızılkaya Cumaoğlu, İlknur Kuşbeyzi Aybar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105-120, 2020
2020
20205. DOSYA YÖNETİMİ
URSAVAŞ Ö. F., İSLAMOĞLU H.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram,Servet; Kızılkaya cumaoğlu,Gonca; Kuşbeyzi Aybar, İlknur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105-120, 2020
2019
20196. Eğitimde Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı
YALÇIN Y., URSAVAŞ Ö. F.
Öğretim Teknolojileri, Türel Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.317-335, 2019
2019
20197. Motivastonel Tasarımı Destekleyen Araçlar
URSAVAŞ Ö. F., YALÇIN Y.
Öğrenme ve Performans İçin Motivasyonel Tasarım, Türel, Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.357-392, 2019
2018
20188. Kelime İşlem Programları
URSAVAŞ Ö. F., BAKIR E.
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-185, 2018
2018
20189. Veri Sunumu
URSAVAŞ Ö. F., İSLAMOĞLU H.
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.257-290, 2018
2018
201810. Post-Truth (Hakikat Sonrası): Hakikatın Yalana Karşı Mücadelesi
URSAVAŞ Ö. F., SERPİL H., ODABAŞI H. F.
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.459-470, 2018
Desteklenen Projeler
2018 - 2023
2018 - 2023
CO-FUNDED Brain Circulation Scheme2
7. Çerçeve Programı Projesi , 7. Çerçeve Programı Projesi
(Proje Özeti)
Ursavaş Ö. F.
2018 - 2020
2018 - 2020
Ulusal Öğretim Tasarımı Yeterliklerinin ve İş Ortamında Kullanımlarının Belirlenmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Ursavaş Ö. F. (Yürütücü)
2018 - 2018
2018 - 2018
TÜBİTAK 4005-118B172 Öğretmenler Etkileşimli E-kitaplarını Geliştiriyor
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ursavaş Ö. F., Özyurt H., Çebi A., Eryılmaz Toksoy S., Özyurt Ö., Turgut Y. E., et al.
2018 - 2018
2018 - 2018Öğretmen Adayları İçin Dijital Yeterlik Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı
Ursavaş Ö. F., Reisoğlu İ., İslamoğlu H., Küçük M., Eryılmaz Toksoy S., Camadan F.
2015 - 2017
2015 - 2017
Okulöncesi Öğrencilerin in Su Farkındalığı Eğitimi
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ursavaş Ö. F., Ursavaş N.(Yürütücü)
2014 - 2017
2014 - 2017Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel BirHiper Ortamın, Öğrencilerin Bu Ortamdaki Davranışları Modellenerek Tasarlanması,Uygulanması ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Ursavaş Ö. F., Güyer T.(Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015E Kampüs Projesi Yaşam Merkezi Modülü
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
Ursavaş Ö. F. (Yürütücü)
2014 - 2015
2014 - 2015Üniversite WEB Tabanlı Yönetim ve Öğretim Sistemlerinin Mobil Yönetme ve Öğrenme Sistemine Dönüştürülmesi Geliştirilmesi ve Sınanması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Alt Yapı
Ursavaş Ö. F. (Yürütücü)
Burslar
2013 - 2014
2013 - 2014