Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
1. Modüler Eğitimde Kullanılan Modüller İçin Tasarım Rehberi Oluşturma Çalışması
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.3, sa.8, ss.102-112, 2016 (Hakemli Dergi)
2. Öğretmenlerin FATİH Projesine Yönelik Görüşleri: Farkındalık, Öngörü ve Beklentile
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED)
, cilt.8, sa.1, ss.257-286, 2014 (Hakemli Dergi)
3. FATİH Projesine Yönelik Görüşleri Değerlendirme Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.325-348, 2013 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
4. FATİH Projesine Yönelik Görüşleri Değerlendirme Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
Ahi Evran University Journal of Kırşehir Education Faculty
, cilt.14, sa.2, ss.325-348, 2013 (Hakemli Dergi)
5. Perceptions of Students Who Take Synchronous Courses Through Video Conferencing about Distance Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.10, sa.4, ss.276-293, 2011 (SSCI)
7. Synchronic Distance Education from The Perspective of a Handicapped Person
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.12, sa.2, ss.183-192, 2011 (Hakemli Dergi)
8. Synchronic Distance Education From The Perspective Of A Handicapped Person
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.183-192, 2011 (Scopus)
9. Live Authority In The Classroom In Vıdeo Conference-Based Synchronous Distance Education: The Teaching Assistant
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.11, sa.3, ss.50-62, 2010 (Scopus)
10. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.147-162, 2010 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
5. Video Konferans Yoluyla Verilen Bir Derste Öğrenciler Açısından Verimliliğe Etki Eden Faktörler
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri)
6. Öğretmenlerin Fatih Projesi Hakkındaki Görüşleri: Öngörü Ve Beklentiler
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.184, (Özet Bildiri)
7. Türkiye’de Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Eğitim-Öğretim Sürecine Entegrasyonuna Yönelik Çalışmaların İçerik Analizi
7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.345-347, (Özet Bildiri)
8. Video Konferans Yoluyla Gerçekleştirilen Bir Uzaktan Eğitim Dersinde Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri
6th Internatıonal Computer And Instructıonal Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
10. Video Konferans Tabanlı Senkron Uzaktan Eğitimde Sınıfta Canlı Otorite: Asistan
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
11. Bir Engelli Gözüyle Senkron Uzaktan Eğitim
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
12. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)