Makaleler
5
Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (4)
TRDizin (2)
1. Use of computer games for educational purpose: teachers' perspectives
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.571-580, 2012 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
25
1. Üstün Yetenekli Öğrencilere Programlama Öğretiminin Problem Çözmeye Katkisi Konusunda Öğretmen Görüşleri
Üstün Yetenekli Öğrencilere Programlama Öğretiminin Problem Çözmeye Katkisi Konusunda Öğretmen Görüşleri, Elazığ, Türkiye, 04 Şubat 2011, ss.6-9, (Tam Metin Bildiri)
2. Öğretmen Yetiştiren Kurumlarda E-Öğrenme Ortamlarının Kullanımının Farklı Faktörler Açısından İncelenmesi
11 th International Educational Technology Conference (IETC11), İstanbul, Türkiye, 02 Şubat 2011, ss.7, (Tam Metin Bildiri)
3. Investigating Primary School Students´ Engagement in Learning Objects
5. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2011), Elazığ, Türkiye, 02 Şubat 2011, ss.7-13, (Tam Metin Bildiri)
4. Matematik Öğretiminde Farklı Manipülatiflerin Kullanımı İle İlgili Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Görüşleri
11th International Educational Technology Conference (IETC11), İstanbul, Türkiye, 02 Şubat 2011, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
5. Matematik Eğitiminde Sanal Manipülatiflerin ve Somut Materyallerin Kullanımı: Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Bakış Açıları
11th International Educational Technology Conference (IETC11), İstanbul, Türkiye, 1 - 02 Şubat 2011, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
6. Geometrik Cisimlerin Öğretiminde Cabri 3d Kullanimi İle İlgili Öğretmen Görüşleri
11th International Educational Technology Conference (IETC11), İstanbul, Türkiye, 01 Ocak 2011, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
7. Farklı Manipülatiflere Yönelik Matematik Öğretmen Adaylarının Tercihleri
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 1 - 05 Eylül 2009, ss.66-88, (Tam Metin Bildiri)
8. Yazma Uygulamaları İle Destekli Matematik Derslerinin İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 1 - 05 Eylül 2009, ss.88-90, (Tam Metin Bildiri)
9. Farklı Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Öğrenme Nesnelerine Yönelik Öğrenci Değerlendirmeleri
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 1 - 11 Eylül 2009, ss.7-12, (Tam Metin Bildiri)
10. Öğrencilerin Sanal ve Fiziksel Manipülatiflere Yönelik Tercihleri
9th International Educational Technology Conference (IETC09), Ankara, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2009, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
11. Öğrenme Nesnelerine Dayalı İçerik Geliştirme Sistemi Tasarımı
9th International Educational Technology Conference (IETC09), Ankara, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2009, ss.66, (Tam Metin Bildiri)
13. The Student Teachers’ Styles About Using Learning Objects In Web Based Learning Environments
8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 1 - 02 Eylül 2008, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
14. The Effect Of Internet About Plagiarism During Homework Preparing Period
8th International Educational Technology Conference (IETC 2008), Eskişehir, Türkiye, 6 Mayıs - 08 Eylül 2008, ss.1123-1127, (Tam Metin Bildiri)
15. Ödev Hazırlama Sürecinde İnternet Kullanımının Kopya ve Aşırmaya Etkileri
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.3, ss.1123-1127, (Tam Metin Bildiri)
16. Web Tabanlı Öğretim Amaçlı Hazırlanan Sitelerdeki Ortak Sorunlar ve Çözüm Önerileri
. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2008), Aydın, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2008, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
17. Böte Bölümlerinin Öğretmen Adaylarının Beklentilerini Karşılamaları Açısından Değerlendirilmesi : Ktü Örneklemi
2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2008), Aydın, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2008, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
18. Geometriden Geometrilere: Öğretmen Adaylarının Geometri Algılarındaki Değişim
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 04 Nisan 2008, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)
19. Esnek Tasarımlı Bir Web Tabanlı Öğretim Ortamı
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 03 Nisan 2008, ss.9, (Tam Metin Bildiri)
20. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Farklı Formatlardaki Örüntü Çeşitlerine Ait Yeterliliklerinin Karşılaştırılması
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 03 Nisan 2008, ss.66-77, (Tam Metin Bildiri)
21. Farklı Öğrenim Seviyelerindeki Öğrencilerin Birinci Dereceden Denklemlerin Çözümünde Yaptıkları Hataların Analizleri
7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 05 Mart 2008, ss.11-12, (Tam Metin Bildiri)
22. Aritmetikten Cebire Geçişte Problem Çözme Stratejileri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.8-9, (Tam Metin Bildiri)
23. Aritmetikten Cebire: Örüntü Genelleştirme
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 04 Mart 2008, ss.4-5, (Tam Metin Bildiri)
24. Fen ve Teknoloji Dersinde Öğrenme Nesneleri Kullanımı: Madde ve Enerji Ünitesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve, Bolu, Türkiye, 01 Şubat 2008, ss.7-8, (Tam Metin Bildiri)
25. Bir Öğrenme Nesnesi Ambarının Tasarımı Ve Öğrenme Kaynaklarının Paylaştırılması Amaçlı Kullanımı
. II. Uluslararası Gelecek İçin Öğrenme Alanında Yenilikler Konferansı 2008: e-Öğrenme (Future-Learning 2008), İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Ocak 2008, ss.3, (Tam Metin Bildiri)