Yayınlar & Eserler

Makaleler 14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.764-766, (Özet Bildiri)

3. Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Çalışmalara İlişkin Tematik İçerik Analizi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1246-1247, (Özet Bildiri)

4. Uygulama İlkokulunda Öğretmen Adayı Olmak: Bir Olgubilim Çalışması

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1256-1257, (Özet Bildiri)

5. Determining the view of teachers’ and school administrators’ about updating of the primary school teaching programs

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)

6. Sınıf öğretmenlerinin lisansüstü eğitim sürecine yönelik görüşlerinin belirlenmesi

II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.347, (Özet Bildiri)

7. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesi

Eurasian Conference on Language & Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.166-167, (Özet Bildiri)

8. Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi

16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.294, (Özet Bildiri)

9. Yeni uygulanmaya başlanan ilk okuma yazma sürecine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

2016 Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.10, (Özet Bildiri)

10. Investigating teachers’ perceptions about ınteractive smartboards

Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Özet Bildiri)

11. Examining music teachers' perceptions about teaching and assessment activities in music lessons

Third International Conference "Education Across Borders", Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.130-131, (Özet Bildiri)

12. Investigating teachers’ perceptions about interactive smartboards

Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Tam Metin Bildiri)

13. Göreve yeni başlayan öğretmenlerin yeterlik algılarının ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.108, (Özet Bildiri)

14. İlkokul öğrencilerinin "ideal sınıf ortamına" ilişkin metaforlarının belirlenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.409, (Özet Bildiri)

15. Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.123, (Özet Bildiri)

16. Çalışma yapraklarının ilköğretim sosyal bilgiler dersinde kullanılması

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.486-487, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

33

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları