Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (6)
4. İlkokul Öğrencilerinin "İdeal Sınıf Ortamına" İlişkin Metaforlarının Belirlenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.26, sa.4, ss.1121-1134, 2018 (Hakemli Dergi)
5. İLK DEFA ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANAN ÖĞRETMENLERİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.634-654, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
6. Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.166-182, 2018 (TRDizin)
7. Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.738-749, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.738-749, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Determining the creative thinking levels of fourth grade students at primary school: qualitative research report
International Journal of Psycho-Educational Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.48-60, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Sınıf öğretmenlerinin yazma güçlüğüne ilişkin görüşleri
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.16, sa.61, ss.700-718, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
12. Isı ve sıcaklık konularının öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin kavramsal başarıya etkisi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.119-132, 2015 (Hakemli Dergi)
13. Beşinci sınıf öğrencilerinin ses kavramını anlamaları üzerine kavram karikatürlerinin etkisi
e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.10, sa.1, ss.176-196, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
14. Fen ve teknoloji dersinde akademik başarının yordayıcısı olarak öz düzenleyici öğrenme stratejileri
TURKISH STUDIES
, cilt.8, sa.3, ss.567-582, 2013 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
16
2. Öğrenme Güçlüğü Tanılı Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Fen Deneyleri Kılavuzunun Hazırlanması: “Madde ve Değişim” Öğrenme Alanı Örneği
Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.761-763, (Özet Bildiri)
4. Uygulama İlkokulunda Öğretmen Adayı Olmak: Bir Olgubilim Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1256-1257, (Özet Bildiri)
5. Determining the view of teachers’ and school administrators’ about updating of the primary school teaching programs
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)
6. Sınıf öğretmenlerinin lisansüstü eğitim sürecine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
II. International Academic Research Congress 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.347, (Özet Bildiri)
7. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesi
Eurasian Conference on Language & Social Sciences, Antalya, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2017, ss.166-167, (Özet Bildiri)
8. Sözlü İletişim Becerilerinin Geliştirilmesine İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Yaptıkları Çalışmaların İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.294, (Özet Bildiri)
10. Investigating teachers’ perceptions about ınteractive smartboards
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Özet Bildiri)
11. Examining music teachers' perceptions about teaching and assessment activities in music lessons
Third International Conference "Education Across Borders", Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.130-131, (Özet Bildiri)
12. Investigating teachers’ perceptions about interactive smartboards
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Tam Metin Bildiri)
15. Fen ve teknoloji öğretiminde öz düzenleyici öğrenme yönteminin öğrencilerin bilimsel süreç becerilerine etkisi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.123, (Özet Bildiri)
16. Çalışma yapraklarının ilköğretim sosyal bilgiler dersinde kullanılması
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.486-487, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. İlkokul 1. Sınıf Türkçe Öğrenci Çalışma Kitabı Meb Onaylı
Gökyay Yayınclık, Ankara, 2017
2. İlkokul 1. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Meb Onaylı
Gökyay Yayıncılık, Ankara, 2017
3. İlkokul 1. Sınıf Türkçe Öğretmen Kılavuz Kitabı Meb Onaylı
Gökyay Yayıncılık, Ankara, 2017