DUYGU ARABACI


Fatih Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen-Matematik Alanları Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Özel, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Eğitim Bilgileri

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Bütünleşik Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Eğitimi Abd, Türkiye

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

Makaleler

Tümü (5)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (1)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

1. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry

ÇELİK D., Aydın S., GÜLER M., ÖZMEN Z. M., GÜRSOY K., Açıkyıldız G., et al.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatlarının TEDS-M Sonuçları İle Karşılaştırılması

ÇELİK D., AYDIN S., GÜRSOY K., TAŞKIN D., ÖZMEN Z. M., GÜLER M., et al.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.208, (Özet Bildiri)

2015

2015

4. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey

ÇELİK D., Aydın S., ÖZMEN Z. M., Açıkyıldız G., TAŞKIN D., GÜLER M., et al.

International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

5. Turkish preservice elementary mathematics teachers’ content knowledge: The case of algebra

ÇELİK D., Aydın S., GÜLER M., TAŞKIN D., Özmen Z. M., GÜRSOY K., et al.

International Symposium Elementary Maths Teaching, Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

7. TURKISH PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE: THE CASE OF ALGEBRA

Celik D., Aydin S., Guler M., Taskin D., Ozmen Z. M., Gursoy K., et al.

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT), Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

8. Investigation of Graduate Students' Academic Self-Efficacy Beliefs

Gokcek T., Taskin D., YILDIZ C.

4th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Barcelona, İspanya, 27 - 29 Ekim 2013, cilt.141, ss.1134-1139, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

9. The effect of instructional materials on decimal fractions to the conceptual change

Yildiz C., Taskin D., AYDIN M., Kogce D.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.899-903, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

10. The effect of instructional materials developed in relation to decimal fractions on success

Yildiz C., Taskin D., Kogce D., AYDIN M.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.859-863, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

11. Lisansüstü Öğrencilerinin Matematiksel Kavramların Tarihsel Gelişimi Dersine Yönelik Düşünceleri

TAŞKIN D., YILDIZ C., ARSLAN S.

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

12. Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

ARSLAN S., Yıldız C., TAŞKIN D., ÖZMEN z. m.

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1