Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Chicago Mimarlık Bienallerinin Sergileme Stillerindeki Değişiklikler

IV. International Architectural Sciences and Applications Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Mayıs 2024, cilt.1, sa.1, ss.1031-1044, (Tam Metin Bildiri)

2. V. Chicago Mimarlık Bienali: Söylem ve İçerik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

IV. International Architectural Sciences and Applications Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Mayıs 2024, ss.1356-1369, (Tam Metin Bildiri)

4. The Loos of Time and Space: From Production to Comsumption

ICAUD: Second International Conference on Architecture and Urban Design, Arnavutluk, ss.100, (Tam Metin Bildiri)

5. The Spatial Qualifications of a School Ground

4th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.27, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları İle İncelenmesi

INES IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.201, (Özet Bildiri)

7. Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

INES IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.200, (Özet Bildiri)

8. Dönüştürülen Mekânlar, Mekânlaşan Dönüşümler

ISUEP2018 Uluslararası Kentleşme ve Çevre Sorunları Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

9. READING GLOBAL ARCHITECTURE MEDIUM THROUGH ARCHITECTURAL BIENNIALS / TRIENNIALS

S.ARCH : The 5th International Conference on Architecture & Built Environment + AWARDs, Venedik, İtalya, 22 - 24 Mayıs 2018, ss.256-270, (Tam Metin Bildiri)

10. Okul Bahçelerinin Kullanımına Yönelik Öğrencilerin Görüşleri: Bir ilkokul Örneği

17th International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1486-1487, (Özet Bildiri)

11. A Context-Presentation-Product Perspective of the 15th Venice Architecture Biennale

IV. International Architectural Design Conference, Archdesign '17, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Haziran 2017, ss.111-122, (Tam Metin Bildiri)

12. DUALITY OF ARCHITECTURE: VENICE ARCHITECTURAL BIENNALE FROM THEORY TO PRACTICE/PRACTICE TO THEORY

3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts, SGEM 2016, Albena, Bulgaristan, 24 - 30 Ağustos 2016, ss.333-340, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

13. Teaching/Learning Strategies Through Art: Theatre and Basic Design Education

4th World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Barcelona, İspanya, 28 - 29 Kasım 2014, cilt.182, ss.331-337, (Tam Metin Bildiri) identifier

14. Trabzon Tekel Binası

DOCOMOMO_Türkiye Ulusal Çalışma Grubu Poster Sunuşları Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları IX, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Tasarım Yaklaşımının Farklı İlkokul Tipolojileri İçin Uygulamaları

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.79-124, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2. İlkokul Tipolojileri Master Planları

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri , Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.175-190, 2022

3. Bahçede Öğrenme

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.33-48, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

4. İlkokul Bahçelerinin Planlanması ve Tasarımı

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.147-174, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Endüstriyel ve Yoplumsal Gelişm Bağlamında Mimarlık ve Mimari Üretimin Tartışılması

Gelecek ve Kent, Derya Çakır Aydın,Berivan Özbudak Akça,Aysun Aydın Öksüz,Bahar Aras Baylan,Berfin Eren, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.79-95, 2020

6. Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları 2018, Çiftçi Nizamettin, Yanar Yusuf, Editör, Çizgi Kitabevi, Ankara, ss.27-32, 2018

7. Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları İle İncelenmesi

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları 2018, Çiftçi Nizamettin, Yanar Yusuf, Editör, Çizgi Kitabevi, Ankara, ss.33-39, 2018

8. Yerin Sesi: Trabzon Kadınlar Pazarı (The Voice of the Place: Trabzon Women’s Bazaar)

Transition in/at/on/over/under Space: Kadınlar Pazarı Atölyesi, N. Kuloğlu, S. D. Öztürk, A. Öztürk, D. Bayrak, Editör, Navimedya, Altan Özyurt Matbaacılık (TMMOB Mimarlar Odası Trabzon Şubesi Yayınları), Trabzon, ss.139-155, 2017
Metrikler

Yayın

31

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Proje

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları