Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
2. A new construction approach for tiny house on wheels: POD THOWs
VITRUVIO: INTERNATIONAL JOURNAL OF ARCHITECTURAL TECHNOLOGY AND SUSTAINABILITY
, cilt.8, sa.1, ss.21-33, 2023 (ESCI, Scopus)
5. Venedik Mimarlık Bienali’ne Retrospektif Bir Bakış
YAPI Mimarlık Tasarım Kültür Sanat Dergisi
, sa.467, ss.25-31, 2021 (Hakemli Dergi)
6. İlkokul Alanı ve Bahçesi Özelinde Mekansal Yeterliliklerinin İncelenmesi
International Journal of Scientific and Technological Research
, cilt.4, sa.6, ss.26-44, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Bir Kolektif Bellek Hikayesi; Trabzon Tekel Binası ve Çevresinin Anlattıkları
İdealkent - Kent Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.22, ss.692-721, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Teaching/Learning Strategies Through Art: Theatre and Basic Design Education
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.183, ss.331-337, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
2. V. Chicago Mimarlık Bienali: Söylem ve İçerik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
IV. International Architectural Sciences and Applications Symposium, Girne, Kıbrıs (Kktc), 30 - 31 Mayıs 2024, ss.1356-1369, (Tam Metin Bildiri)
3. MİMARLIK BÖLÜMÜ BİTİRME PROJESİ İÇERİKLERİ ÜZERİNDEN BİR DEĞERLENDİRME: KTÜ MİMARLIK BÖLÜMÜ ÖRNEĞİ
LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALAR SEMPOZYUMU – I, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2024, ss.0-1, (Özet Bildiri)
4. The Loos of Time and Space: From Production to Comsumption
ICAUD: Second International Conference on Architecture and Urban Design, Arnavutluk, ss.100, (Tam Metin Bildiri)
8. Dönüştürülen Mekânlar, Mekânlaşan Dönüşümler
ISUEP2018 Uluslararası Kentleşme ve Çevre Sorunları Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
9. READING GLOBAL ARCHITECTURE MEDIUM THROUGH ARCHITECTURAL BIENNIALS / TRIENNIALS
S.ARCH : The 5th International Conference on Architecture & Built Environment + AWARDs, Venedik, İtalya, 22 - 24 Mayıs 2018, ss.256-270, (Tam Metin Bildiri)
10. Okul Bahçelerinin Kullanımına Yönelik Öğrencilerin Görüşleri: Bir ilkokul Örneği
17th International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1486-1487, (Özet Bildiri)
11. A Context-Presentation-Product Perspective of the 15th Venice Architecture Biennale
IV. International Architectural Design Conference, Archdesign '17, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Haziran 2017, ss.111-122, (Tam Metin Bildiri)
14. Trabzon Tekel Binası
DOCOMOMO_Türkiye Ulusal Çalışma Grubu Poster Sunuşları Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları IX, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
8
1. Tasarım Yaklaşımının Farklı İlkokul Tipolojileri İçin Uygulamaları
Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.79-124, 2022
2. İlkokul Tipolojileri Master Planları
Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri , Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.175-190, 2022
3. Bahçede Öğrenme
Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.33-48, 2022
4. İlkokul Bahçelerinin Planlanması ve Tasarımı
Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.147-174, 2022
8. Yerin Sesi: Trabzon Kadınlar Pazarı (The Voice of the Place: Trabzon Women’s Bazaar)
Transition in/at/on/over/under Space: Kadınlar Pazarı Atölyesi, N. Kuloğlu, S. D. Öztürk, A. Öztürk, D. Bayrak, Editör, Navimedya, Altan Özyurt Matbaacılık (TMMOB Mimarlar Odası Trabzon Şubesi Yayınları), Trabzon, ss.139-155, 2017