Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

The Loos of Time and Space: From Production to Comsumption

ICAUD: Second International Conference on Architecture and Urban Design, Arnavutluk, ss.100

The Spatial Qualifications of a School Ground

4th International Congress on Education Sciences and Learning Technology (ICESLT), Budapest, Macaristan, 26 - 30 Kasım 2018, ss.27 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

INES IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.200

Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları İle İncelenmesi

INES IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.201

Dönüştürülen Mekânlar, Mekânlaşan Dönüşümler

ISUEP2018 Uluslararası Kentleşme ve Çevre Sorunları Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Haziran 2018, ss.1

READING GLOBAL ARCHITECTURE MEDIUM THROUGH ARCHITECTURAL BIENNIALS / TRIENNIALS

S.ARCH : The 5th International Conference on Architecture & Built Environment + AWARDs, Venedik, İtalya, 22 - 24 Mayıs 2018, ss.256-270

Okul Bahçelerinin Kullanımına Yönelik Öğrencilerin Görüşleri: Bir ilkokul Örneği

17th International Primary Teacher Education Symposium, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1486-1487

A Context-Presentation-Product Perspective of the 15th Venice Architecture Biennale

IV. International Architectural Design Conference, Archdesign '17, İstanbul, Türkiye, 16 - 17 Haziran 2017, ss.111-122

DUALITY OF ARCHITECTURE: VENICE ARCHITECTURAL BIENNALE FROM THEORY TO PRACTICE/PRACTICE TO THEORY

3rd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts, SGEM 2016, Albena, Bulgaristan, 24 - 30 Ağustos 2016, ss.333-340 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Teaching/Learning Strategies Through Art: Theatre and Basic Design Education

4th World Conference on Educational Technology Researches (WCETR), Barcelona, İspanya, 28 - 29 Kasım 2014, cilt.182, ss.331-337 identifier

Trabzon Tekel Binası

DOCOMOMO_Türkiye Ulusal Çalışma Grubu Poster Sunuşları Türkiye Mimarlığında Modernizmin Yerel Açılımları IX, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Aralık 2013, ss.1

Kitap & Kitap Bölümleri

Tasarım Yaklaşımının Farklı İlkokul Tipolojileri İçin Uygulamaları

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.79-124, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Tipolojileri Master Planları

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri , Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.175-190, 2022

Bahçede Öğrenme

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.33-48, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Bahçelerinin Planlanması ve Tasarımı

Öğrenme Mekanları Olarak İlkokul Bahçeleri, Yelda Aydın Türk, Editör, Eğitim Kitabevi, İstanbul, ss.147-174, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Endüstriyel ve Yoplumsal Gelişm Bağlamında Mimarlık ve Mimari Üretimin Tartışılması

Gelecek ve Kent, Derya Çakır Aydın,Berivan Özbudak Akça,Aysun Aydın Öksüz,Bahar Aras Baylan,Berfin Eren, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.79-95, 2020

Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları 2018, Çiftçi Nizamettin, Yanar Yusuf, Editör, Çizgi Kitabevi, Ankara, ss.27-32, 2018

Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları İle İncelenmesi

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları 2018, Çiftçi Nizamettin, Yanar Yusuf, Editör, Çizgi Kitabevi, Ankara, ss.33-39, 2018

Yerin Sesi: Trabzon Kadınlar Pazarı (The Voice of the Place: Trabzon Women’s Bazaar)

Transition in/at/on/over/under Space: Kadınlar Pazarı Atölyesi, N. Kuloğlu, S. D. Öztürk, A. Öztürk, D. Bayrak, Editör, Navimedya, Altan Özyurt Matbaacılık (TMMOB Mimarlar Odası Trabzon Şubesi Yayınları), Trabzon, ss.139-155, 2017

Metrikler

Yayın

28

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Proje

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları