Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (6)
2. Designing a Usability Assessment Process for Adaptive Intelligent Tutoring Systems:A Case Study
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.10, sa.1, ss.141-179, 2019 (TRDizin)
3. A general analytical model for problem solving teaching: Bos
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.10, sa.2, ss.476-500, 2019 (Scopus, TRDizin)
4. Application of Graph Theory in an Intelligent Tutoring System for Solving Mathematical Word Problems
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.689-703, 2016 (SSCI, Scopus)
5. Teachers’Opinions about Intelligent Tutoring System Prepared for Improving Problem Solving Skills of Students
Participatory Educational Research (PER)
, cilt.5, sa.2, ss.84-98, 2015 (Hakemsiz Dergi)
6. Students Opinions on Artificial Intelligence based Distance Education System Artimat
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.136, ss.549-553, 2014 (Hakemli Dergi)
7. An Artıfıcıal Intellıgence Based Dıstance Educatıon System Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Scopus)
8. AN ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASED DISTANCE EDUCATION SYSTEM: Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education - TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Hakemli Dergi)
9. Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.1, sa.4, ss.75-81, 2012 (Hakemli Dergi)
10. Parametresiz Hareket Problemlerinin Bilgisayarlı Çözümü Için Bir Model Önerisi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.7, sa.2, ss.565-573, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci
3 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2012), Antalya, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2. Matematik Problemlerinin Çözümü İçin Genel Bir Çözümleme Modelinin Geliştirilmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
3. 2000 ile 2016 Yılları Uzaktan Öğretici Yeterliliklerine Yönelik Yapılan Makalelerin İncelenmesi: Bir İçerik Analizi Çalışması
5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
4. Öğretmen Adaylarının Etkileşimli Tahta Kullanımı Algıları ve Kullanım Niyetlerinin Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2762-2763, (Özet Bildiri)
5. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Taslak Öğretim Programının Eleştirel Bir Bakış Açısıyla İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.87-88, (Özet Bildiri)
6. Özel Eğitim Sınıflarına Bilişim Teknolojileri Entegrasyonunda Teknoloji Planlama Sürecine İlişkin Bir Değerlendirme
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.164-165, (Özet Bildiri)
7. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları ve Teknopedagojik Yeterlikleri
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.19, (Özet Bildiri)
8. PROBLEM ÇÖZME ÖĞRETİMİ İÇİN GRAF TEORİSİ KULLANILARAK BİR MODEL OLUŞTURULMASI
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
9. Improving the Smart Board Skills of Prospective Teachers Through Smart Board Course : A Case Study
3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.121-122, (Özet Bildiri)
10. Teachers’ Opinions about Intelligent Tutoring System Prepared for Improving Problem Solving Skills of Students.
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.37, (Özet Bildiri)
11. Zeki Öğretim Sistemi Geliştirilmesinde Tasarım Tabanlı Araştırma Yönteminin Uygulanması
3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.100, (Özet Bildiri)
12. Matematiksel Problemlerin Algoritmik İfadesi için Karakteristiklerinin Belirlenmesi
6 th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.118, (Özet Bildiri)
13. Öğrencilerin Problem Çözme Süreçlerinin Geliştirilmesinde Zeki Öğretim Sistemi ARTIMAT’ın Etkisi.
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.113, (Özet Bildiri)
14. Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sistemi Artimat’in Öğrenci Motivasyonuna Etkisi
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2014), Antalya, Türkiye, 01 Ocak 2014, ss.6, (Tam Metin Bildiri)
16. Uzaktan Eğitimde Dinamik Kişisel Değerlendirme Sistemi: ARTIMAT-DSAS
World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS-2013), Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2013, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
18. Proposing A Model For Computed Analyzing Of The Motion Problems Without Parameter
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İstanbul, Türkiye, 22 Eylül 2011, ss.791-797, (Tam Metin Bildiri)
19. Bitkilerde Üreme Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, ss.119-125, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1. Sosyal Ağlar
Sosyal Medya İletişimi, Taşdemir E., Aslan E. Ş., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.11-31, 2017