KADİR GÜRSOY


Eğitim Bilimleri Enstitüsü,


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Öğretmen Eğitimi

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

E-posta: kgursoy@ktu.edu.tr
İş Telefonu: +90 462 377 6827
Web: https://avesis.ktu.edu.tr/kgursoy
Ofis: Fatih Eğitim Fakültesi A Blok 313 Nolu Oda
Posta Adresi: KTÜ Fatih Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü (D Blok) DZ08 Nolu ODa

Metrikler

Yayın

23

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim / Matematik Eğitimi, Türkiye

2006 - 2010

2006 - 2010

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim / Matematik Eğitimi, Türkiye

2002 - 2006

2002 - 2006

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2010

2010

Yüksek Lisans

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Tarihinin Matematik Öğretiminde Kullanılmasına İlişkin İnanç ve Tutumlarının İncelenmesi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim / Matematik Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Öğretmen Eğitimi

Akademik Ünvanlar / Görevler

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, İlköğretim

Makaleler

Tümü (6)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2016

2016

1. PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ GAINS FOR TEACHING DIVERSE STUDENTS

ÇELİK D., Aydın S., ÖZMEN Z. M., Gürsoy K., Taşkın D., GÜLER M., et al.

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

2. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry

ÇELİK D., Aydın S., GÜLER M., ÖZMEN Z. M., GÜRSOY K., Açıkyıldız G., et al.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

4. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatlarının TEDS-M Sonuçları İle Karşılaştırılması

ÇELİK D., AYDIN S., GÜRSOY K., TAŞKIN D., ÖZMEN Z. M., GÜLER M., et al.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.208, (Özet Bildiri)

2015

2015

5. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey

ÇELİK D., Aydın S., ÖZMEN Z. M., Açıkyıldız G., TAŞKIN D., GÜLER M., et al.

International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

6. Turkish preservice elementary mathematics teachers’ content knowledge: The case of algebra

ÇELİK D., Aydın S., GÜLER M., TAŞKIN D., Özmen Z. M., GÜRSOY K., et al.

International Symposium Elementary Maths Teaching, Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

9. TURKISH PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE: THE CASE OF ALGEBRA

Celik D., Aydin S., Guler M., Taskin D., Ozmen Z. M., Gursoy K., et al.

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT), Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

10. TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi

BÜLBÜL B. Ö., GÜLER M., AKŞAN E., GÜRSOY K., GÜVEN B.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

11. ARAŞTIRMACI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE ALAN ÇALIŞMASI DERSİNİN YERİ: ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ

Çelik D., GÜLER M., Gürsoy K.

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

12. The position of research in education course in the process of developing researcher teachers: The views of preservice teachers.

ÇELİK D., GÜLER M., GÜRSOY K.

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

13. Matematik Öğretmen Adaylarının Süreklilik Kavramına Yönelik Problemlerin Çözümünde Dinamik Geometri Yazılımını Kullanma Şekillerinin İncelenmesi

ÇABAKÇOR B. Ö., GÜLER M., GÜRSOY K., GÜVEN B.

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

14. Preservice early chilhood education teachers’ beliefs about teaching and learning mathematics

ÖZTÜRK Y., GÜVEN B., KARATAŞ İ., ARSLAN S., GÜRSOY K.

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

15. Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education

GÜVEN B., KARATAŞ İ., ARSLAN S., ÖZTÜRK Y., GÜRSOY K.

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

16. Üç boyutlu geometrik şekillerin iki boyutlu düzleme resmedilmesinde oluşan algı yanılmalarına Cabri 3d yazılımının etkisi

GÜRSOY K., YILDIZ C., ÇEKMEZ E., GÜVEN B.

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

ÇELİK D., Aydın S., ÖZMEN Z. M., GÜRSOY K., ARABACI D., GÜLER M., et al.

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1