Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (10)
1. Body image, subjective happiness and eating attitudes among 19 to 63 years-old Turkish women
The Journal of Happiness & Well-Being
, cilt.6, sa.2, ss.114-124, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Üstün yetenekliler ve Gerçeklik
Artı Eğitim
, cilt.11, sa.131, ss.28-30, 2015 (Hakemsiz Dergi)
5. Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Journal of Human Science
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
6. Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Journal of Human Science
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
7. Web Kullanıcıları Öz-Yeterlik Ölçeği’nin (WKÖÖ) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
9. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MÜZİK PERFORMANS KAYGISI ÖLÇEĞİNİN UYARLAMA ÇALIŞMASI
UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.8, sa.2, ss.155-166, 2015 (Hakemli Dergi)
10. Adaptation of web users self-efficacy scale (WUSE) to Turkish: Validity and reliability study
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
11. Music Performance Anxiety Scale
International Journal of Psychology and Educational Studies
, cilt.2, sa.1, ss.9-17, 2015 (Hakemli Dergi)
12. Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
13. Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.5, sa.4, ss.114-129, 2014 (Hakemli Dergi)
14. Designing learning materials within the framework of the ALIS-T project: Story telling activities for hearing impaired individuals.
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
16. Analysis of academic self-efficacy, self esteem and coping with stress ski,lls predictive power academic procrastation
Educational Research and Reviews
, cilt.9, sa.5, ss.146-152, 2014 (Hakemli Dergi)
17. Matematiksel kanıt yapmaya yönelik görüş ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
.Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.181-203, 2011 (Hakemli Dergi)
18. KTÜ Trabzon Sağlık Yüksekokulu Öğrencilerinin Stres Faktörleri ve Yardım Arama Tutumları
Hemşirelik Forumu Dergisi
, cilt.4, ss.117-121, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
10
1. “ERGENLERDE KENDİNE ZARAR VERME DAVRANIŞI VE DUYGULARI DÜZENLEME"
6.Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi’, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.194, (Özet Bildiri)
2. “ERGENLERDE KENDİNE ZARAR VERME DAVRANIŞININ BENLİK SAYGISI VE STRESLE BAŞAÇIKMA BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ”
6.Uluslararası Çin’den Adriyatik’e Sosyal Bilimler Kongresi’, Ankara, Türkiye, 29 - 31 Mart 2018, ss.203, (Özet Bildiri)
3. Kendine Zarar Verme Eğilimi Ölçeği (KZVEÖ)Ergen Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
XIII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, ss.225-227, (Tam Metin Bildiri)
4. Eğitim Teknolojisi Alanında Yürütülen Açımlayıcı Faktör AnaliziÇalışmalarında Yapılan Yaygın Raporlama Hataları
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trakya, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
6. Alternatif İletişim Aracı Olarak Türkçe İçin Bir Grafik Sembol Sisteminin Tasarımı: Standart Grafik Sembollerin Belirlenmesi
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ITTES), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.70-71, (Özet Bildiri)
9. Farklı Bölümlerde okuyan Üniversite Öğrencilerinin cinsiyet Rolleri ve Başa Çıkma Davranışları
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
10. The Relatıonshıp Between Interpersonal Stress And Empathy
21. International Conference Of the Society For Stress And Anxiety Research (STAR), Bratislava, Slovakya, 20 - 22 Haziran 2000, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)