Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 20

1. Türkiye’nin Öğretmen Yetiştirme Deneyimi Işığı Altında Matematik Öğretmeninin Alanı Öğretme Bilgisi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, ss.46, (Özet Bildiri)

2. Understanding My practice as Mathematics Teacher Educator Through Lesson Analysis

41st Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 41), Singapur, Singapur, 17 - 22 Temmuz 2017, cilt.1, ss.67, (Özet Bildiri)

3. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Öğrencilerin Matematiksel Düşüncelerini Fark Etmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.24, (Özet Bildiri)

4. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Kendi Öğretim Sürecinde Fark Ettiği Durumlar

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.93-94, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Ders Analizi Destekli Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi

IX.Uluslararası Eğitim AraşatırmalarıKnogresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.30, (Özet Bildiri)

6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşlemiyle İlgili Öğrenci Hatalarını Belirleme ve Yorumlamalarının İncelenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresine(İCES-UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2017, ss.2045, (Özet Bildiri)

7. Ders Analizi Destekli Okul Deneyimi Dersinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretme Pratiklerine Yansıması

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.238, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)

9. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)

10. Improving Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Student Through Lesson Analysis

Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.2, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

11. Development of mathematical knowledge for teaching of mathematics teachrs in lesson analysıs process

13 th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, cilt.-, (Özet Bildiri)

12. Ders Analizi Destekli Okul Deneyimi Dersinin Matematiği Öğretme Bilgisi Açısından Değerlendirilmesi

25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.482, (Özet Bildiri)

13. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik dersini planlama bilgilerinin gelişimi: Bir ders imecesi (lesson study) örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Effect of mathematics content on mathematics pedagogical content knowledge

38th Conference of the International and North American Groups for the Psychlogy of Mathematics Education, Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.14, (Özet Bildiri)

15. Investigating Prospective Primary Teachers’ Knowledge in Teaching Through Lesson Study

International Congress on Mathematics Education, Seul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.5362-5369, (Tam Metin Bildiri)

16. Prospective Primary School Teachers’ Knowledge of Thier Students: The case of Mathematics

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.II, ss.88-96, (Tam Metin Bildiri)

17. PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' KNOWLEDGE OF THEIR STUDENTS: THE CASE OF MATHEMATICS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrencinin Ön Bilgisini Tanıma Durumlarının İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

19. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Uygulamalarından Yansımalar ve Ders planının Öğretim Uygulamalarına Etkisi

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

20. Türkiye’nin Öğretmen Yetiştirme Deneyimi Işığı Altında Matematik Öğretmeninin Alanı Öğretme Bilgisi

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II,Hacettepe Üniversitesi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2010, ss.46, (Özet Bildiri)
Metrikler

Yayın

31

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları