Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
1. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
2. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
3. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Dersi Kapsamında Matematiği Öğretme Bilgisinin Geliştirilmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.209-238, 2017 (SCI-Expanded)
5. Effects of Mathematics Content Knowledge on Mathematics Pedagogical Content Knowledge
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.6, ss.53-68, 2017 (Hakemli Dergi)
6. The development of Mathematical Knowledge for Teaching of Mathematics Teachers in Lesson Analysis Process
European Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.4, ss.165-171, 2016 (Scopus)
7. Reflections from Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching Process
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.4, ss.736-749, 2016 (ESCI)
8. Reflections from Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching Process
Hacettepe University Journal of Education
, sa.31, ss.736-750, 2016 (Scopus)
11. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Limit kavramının Formal tanımına Yönelik Anlamalarının İncelenmesi
Turksih Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.3, sa.2, ss.81-98, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
2. Understanding My practice as Mathematics Teacher Educator Through Lesson Analysis
41st Annual Meeting of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 41), Singapur, Singapur, 17 - 22 Temmuz 2017, cilt.1, ss.67, (Özet Bildiri)
3. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Öğrencilerin Matematiksel Düşüncelerini Fark Etmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.24, (Özet Bildiri)
4. Bir Ortaokul Matematik Öğretmeninin Kendi Öğretim Sürecinde Fark Ettiği Durumlar
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.93-94, (Özet Bildiri)
6. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşlemiyle İlgili Öğrenci Hatalarını Belirleme ve Yorumlamalarının İncelenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresine(İCES-UEBK-2017), Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2017, ss.2045, (Özet Bildiri)
7. Ders Analizi Destekli Okul Deneyimi Dersinin Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretme Pratiklerine Yansıması
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.238, (Özet Bildiri)
11. Development of mathematical knowledge for teaching of mathematics teachrs in lesson analysıs process
13 th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, cilt.-, (Özet Bildiri)
12. Ders Analizi Destekli Okul Deneyimi Dersinin Matematiği Öğretme Bilgisi Açısından Değerlendirilmesi
25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.482, (Özet Bildiri)