SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İlk Hızsız Serbest Düşme Hareketinin Matematiksel Modelini Anlamaları
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.128-146, 2019 (SCI-Expanded)
Öğrenme Kazanımlarının Tasarlanma Sürecine İlişkin Lisansüstü Öğrencilerinin Zihinsel Modellerini Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.23, ss.1013-1030, 2015 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Examination of technological and pedagogical properties in short film designs
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.8, sa.1, ss.122-140, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of technological and pedagogical properties in short film designs
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.8, sa.1, ss.122-140, 2017 (Hakemli Dergi)
KPSS Öğretmenlik Alan Bilgisi Sınavı Fizik Öğretmenliği Sorularının Özel Alan Yeterlikleri Açısından İncelenmesi
Journal of Instructional Technologies &Teacher Education
, cilt.4, sa.1, ss.13-18, 2015 (Hakemli Dergi)
‘A’ ilköğretim okulunun çevre eğitimindeki başarısının nedenlerini incelemeye yönelik bir nitel araştırma örneği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.186, sa.39, ss.183-208, 2010 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğrencilerinin bilimsel bilgiye ait görüşleri
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, ss.596-613, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Elektrikte Alan Bilgisi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, ss.1450-1467, 2009 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanım Durumlarının Ortaya Konulması
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, ss.975-993, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
An Investigation Of Student Teachers Development Through Instructional Movie Design in Windows Movie Maker
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009
Kitap & Kitap Bölümleri
Diğer Yayınlar
Kuramdan Uygulamaya Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Diğer, ss.15-25, 2006