SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.17, sa.1, ss.336-346, 2018 (SCI-Expanded)
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.14, sa.2, ss.671-681, 2015 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Journal of Human Science
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
International Journal of Human Science
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
Erken Yaşlarda Akıcı Okumayı Geliştirme Etkinlikleri
EĞİTİMCİ
, cilt.8, sa.30, ss.82-91, 2015 (Hakemsiz Dergi)
WHAT ARE THE STRATEGIES USED BY TEACHERS TO IMPROVE READING COMPREHENSION AND FLUENCY SKILLS
INTERNATIONAL JOURNAL OF FAMILY CHILD AND EDUCATION
, cilt.3, sa.5, ss.114-128, 2015 (Hakemli Dergi)
Evaluating the reasons of low reading skills of primary school students and the activities used by teachers
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Başarılarını Artırmaya Yönelik Bir Yazılım Kullanımına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.67-72
Özel Öğrenme Gereksinimi Olan Öğrencilerin Okuma Başarısını Artırmaya Yönelik Web Tabanlı Öğretim Yazılımı: Tasarım Ve Geliştirme
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.794-803
Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarının Soyutlama Sürecindeki Rolü: Mathlife Örneği
5. International Conference On Research in Education, Tekirdağ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1