Doç. Dr. ORHAN ÇAKIROĞLU
Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Karadeniz Teknik Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (2)
1.
Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÇAKIROĞLU O.
,
ÖZYURT Ö.
,
MELEKOĞLU M. A.
,
ÖZYURT H.
,
ATAŞ M.
,
ÖZDEMİR C.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.17, sa.1, ss.336-346, 2018 (SCI-Expanded)
2.
Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
PALANCI M.
,
ÇAKIROĞLU O.
International Journal of Human Science
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
3.
Okuma Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
PALANCI M.
,
ÇAKIROĞLU O.
International Journal of Human Science
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
4.
Erken Yaşlarda Akıcı Okumayı Geliştirme Etkinlikleri
ÇAKIROĞLU O.
,
ÖZDEMİR C.
,
ATAŞ M.
EĞİTİMCİ
, cilt.8, sa.30, ss.82-91, 2015 (Hakemsiz Dergi)
5.
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrenciler Açısından Değerlendirilmesi
ÇAKIROĞLU O.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.14, sa.2, ss.671-681, 2015 (SCI-Expanded)
6.
WHAT ARE THE STRATEGIES USED BY TEACHERS TO IMPROVE READING COMPREHENSION AND FLUENCY SKILLS
ÇAKIROĞLU O.
INTERNATIONAL JOURNAL OF FAMILY CHILD AND EDUCATION
, cilt.3, sa.5, ss.114-128, 2015 (Hakemli Dergi)
7.
Evaluating the reasons of low reading skills of primary school students and the activities used by teachers
ÇAKIROĞLU O.
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.1, ss.1143-1156, 2015 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1.
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilerin Okuma Başarılarını Artırmaya Yönelik Bir Yazılım Kullanımına Yönelik Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÇAKIROĞLU O.
,
ÖZDEMİR C.
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.67-72, (Tam Metin Bildiri)
2.
Özel Öğrenme Gereksinimi Olan Öğrencilerin Okuma Başarısını Artırmaya Yönelik Web Tabanlı Öğretim Yazılımı: Tasarım Ve Geliştirme
ÖZYURT Ö.
,
ÇAKIROĞLU O.
,
BOZKURT I.
,
BOZKURT M. H.
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.794-803, (Tam Metin Bildiri)
3.
The Perceptions of Students in the Special Education and Rehabilitation Centre about Mathlife
Atalay H.
,
COŞTU S.
,
ARSLAN S.
,
ÇAKIROĞLU O.
,
Baran B.
,
YILDIZ A.
, et al.
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadship, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.137, (Özet Bildiri)
4.
Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarının Soyutlama Sürecindeki Rolü: Mathlife Örneği
ATALAY H.
,
ARSLAN S.
,
ÇAKIROĞLU O.
,
COŞTU S.
,
BARAN B.
,
REİSOĞLU S.
5. International Conference On Research in Education, Tekirdağ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
1.
Özel Öğrenme Güçlüğü olan çocuklar
ÇAKIROĞLU O.
Vize Tasarım Yayınları, Ankara, 2015
2.
Uygulamalı Davranış Analiz Yöntemlerinin Sorumlu Kullanımı
ÇAKIROĞLU O.
Uygulamalı Davranış Analizi (Eğitimciler için), Hakan Sarı, Editör, Nobel Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.21-38, 2015
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
13
Yayın (WoS)
2
Yayın (Scopus)
5
Atıf (Sobiad)
2
H-İndeks (Sobiad)
1
Proje
3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları