Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
Scopus (7)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (2)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

2. DOĞU KARADENİZ ŞEHİRLERİNİN MARKA KENT KİŞİLİKLERİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2017, ss.50, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3. TÜRKİYE’DE SİYASAL REKLAM VE DEĞER: 7 HAZİRAN VE 1 KASIM GENEL SEÇİMLERİ ÖRNEĞİ

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.875, (Özet Bildiri)

4. SEÇMENLERİN SİYASİ PARTİLERE İLİŞKİN MARKA KİŞİLİKLERİ ALGISI: TRABZON ÖRNEĞİ

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.1622-1631, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License
Kitaplar 5

2. Siyasal İletişim ve Sosyal Medya

Sosyal Medya İletişimi, Taşdemir E., Aslan E. Ş., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.161-187, 2017 Creative Commons License

3. Sosyal Ağlar

Sosyal Medya İletişimi, Taşdemir E., Aslan E. Ş., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.11-31, 2017

4. Strategic Communication Management in Turkey

Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang See Lang Lang Beilstein Informationssysteme Gmbh, Frankfurt Am Main, ss.37-58, 2017 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

20

Yayın (WoS)

7

Yayın (Scopus)

7

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları